سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها با همکاری دانشکده‌ها اجرایی می‌شود


سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها با همکاری دانشکده‌های پرستاری اجرایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان بهشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها اظهار کرد: اگر روسای دانشگاه‌ها این طرح را به درستی برای دانشجویان پرستاری توضیح دهند خواهیم دید که قطعا به نفع مردم و نیاز کشور است.

وی افزود: هر یک از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی که از نظر دانشکده‌های پرستاری توانایی و صلاحیت تربیت دانشجویان پرستاری را داشته باشند به آنان مجوز داده می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: البته اینکه کدام بیمارستان‌ها و در چه استان‌ها و چه تعداد بیمارستان این توانایی را دارند هنوز مشخص نشده است و بستگی و صلاح دید و تشخیص دانشکده‌های پرستاری دارد.

وزیر بهداشت در پایان اظهارکرد: از ظرفیت‌های مغفولی که در بخش‌های دولتی و خصوصی وجود دارد برای تربیت پرستا‌ران استفاده می‌شود، مشروط به اینکه این طرح به طور کامل با نظارت دانشکده‌های پرستاری اجرا شود و در این صورت هیچ مانع و مشکلی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!