فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مردم کدام فیلم را بیشتر دیده اند


به گزارش روز شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی پس از 84 روز نمایش در 132 سالن سینما فروشی بالغ بر 12میلیارد و 181 میلیون تومان داشته است.

**محمد رسول الله(ص) همچنان در صدر
این فیلم هفته گذشته نیز فروش 525 میلیون و 434 هزار تومانی را تجربه کرده است.
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب آغاز می شود و پیش از تولد پیامبر اسلام باز می گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 13 سالگی ایشان را در بر می گیرد. صحنه های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش های فیلم است.
علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب پدربزرگ پیامبر اکرم (ص)، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب عموی پیامبر (ص)، ساره بیات در نقش حلیمه دایه پیامبر (ص)، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش ساموئل تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان و... در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

**شاهزاده روم دومین فیلم پربیننده
انیمیشن شاهزاده روم به نویسندگی و کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری نیز هفته گذشته با فروشی بالغ بر 220میلیون و 756 هزار تومان عنوان دومین فیلم پربیننده را به خود اختصاص داده است.
این فیلم با 14 روز نمایش در 73 سالن سینما در سراسر کشور تا به حال 581 میلیون 963 هزار تومان فروش داشته است.
انیمیشن شاهزاده روم قصه عاشقی و دلداگی بانویی پاک دامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون مسیح است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام ازدواج می کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده ای نزدیک جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد...

**جامه دران فیلمی پربازیگر
فیلم سینمایی جامه دران نخستین تجربه فیلمسازی حمیدرضا قطبی نیز هفته گذشته 106میلیون 123 هزار تومان فروش داشته است. این فیلم به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان که یک هفته از اکران آن می گذرد با در اختیار داشتن 34 سالن سینما در مجموع فروش 223 میلیونی را تجربه کرده است.
داستان فیلم سه اپیزودی جامه دران، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می برد و حقایقی تازه را کشف می کند.
در این فیلم پر بازیگر هنرمندانی چون مهتاب کرامتی، باران کوثری، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط خواه و الهام نامی به ایفای نقش پرداخته اند.

** چهارشنبه 19 اردیبهشت، نیم میلیاردی
فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت که با استقبال خوب اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره فیلم فجر سال گذشته روبه رو شد نیز در 22 روز نمایش، فروش آن از مرز نیم میلیارد تومان گذشت.
این فیلم که نخستین تجربه وحید جلیلوند در مقام کارگردان است با در اختیار 39 سالن سینما هفته گذشته 97 میلیون و 170 هزار تومان فروش کرد.
چهارشنبه 19 اردیبهشت روایت یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری است که جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...
نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، وحید جلیلوند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده، زکیه بهبهانی، تیام محمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

**پدر آن دیگری، روایت خانواده ای عاشق
فیلم سینمایی پدر آن دیگری به کارگردانی فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران یدالله صمدی است که طی 22 روز گذشته در 27 سالن سینما در حال اکران است.
این فیلم به طور کلی 276 میلیون و 161 هزار تومان فروش داشته و هفته گذشته نیز با فروش 47 میلیونی رو به رو بوده است.
پدر آن دیگری که فیلمی اقتباسی ست که روایتگر داستان اجتماعی یک خانواده عاشق است و در آن هنرمندانی چون حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید کریمی،اکبر عبدی،جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر، آروند کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

**ارغوان فیلمی آرام
فیلم سینمایی ارغوان به کارگردانی مشترک امید بنکدار و کیوان علیمحمدی از دیگر فیلم هایی ست که با در اختیار داشتن 27 سالن سینما در 22 روز اکران، فروش 194 میلیون و 918 هزار تومانی را کسب کرده است.
این فیلم با بازی مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی، نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی و... داستان یک زن و مرد را راویت می کند که برای شنیدن آخرین قطعه ساخته شده یک موزیسین مشهور جهانی در شب مرگ او، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

**دیگر فیلم ها
از دیگر فیلم های روی پرده سینما می توان به عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی، ماهی سیاه کوچولو ساخته مجید اسماعیلی، 360 درجه به کارگردانی سام قریبیان، چهارشنبه خون به پا می شود ساخته حماسه پارسا، دو دوست به کارگردانی محمد بانکی اشاره کرد.

**فیلم های هنر و تجربه
همچنین دربخش هنر و تجربه نیز فیلم های؛ احتمال باران اسیدی، داره صبح میشه، باز هم سیب داری؟، اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند، خاکستر و برف، روغن مار، تاج محل، یحیی سکوت نکرد، اعترافات ذهن خطرناک من، ذوب شدن پادشاه و... در حال نمایش در سینمای های مخصوص این گروه سینمایی است.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دموی فیلم جدید گروه فیلم سازی بچه های سرایان گروه نجات 2 (فیلم اصلی اضافه شد)