فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره سازه های ماکارونی در جیرفت برگزار شد


رئیس دانشگاه جیرفت روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات نخستین بار با مشارکت انجمن های علمی دانشکده های های عمران، برق، مکانیک و مکاترونیک دانشگاه جیرفت برگزار شد.
ناصر برومند تصریح کرد: شرکت کنندگان با استفاده از ماکارونی و چسب سازه های خود را ساخته بودند که پس از آن مورد آزمایش قرار گرفتند.
وی گفت: این جشنواره در دو بخش سازه های سنگین و سازه های سبک برگزار شد که در پایان و در مجموع هر دو بخش به ترتیب تیم گلدن استراکچر، مگاشیمی و عمران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس دانشگاه جیرفت بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فعالیت های گروهی، آشنایی با سازه های فضایی، تحلیل سازه های پل و استفاده از نرم افزار SAP است.
وی گفت: با توجه به برگزاری اولین دوره این مسابقات و کسب تجربه در این زمینه امیدواریم هر سال این مسابقات در دانشگاه برگزار شود.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین دوره مسابقات سازه ماکارونی سازه یار - تیزر اول