رشد 60 درصدی تولید محصولات بهمن موتور


حمیدرضا داودزاده، مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور در آستانه نوروز در پیامی فرارسیدن نوروز 95 را به مشتریان و سهامداران شادباش گفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در پیام حمیدرضا داودزاده، مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور آمده سال 94 در حالی سپری شد که شاهد تغییرات و تاثیرات آن در حوزه‌های کلان سیاسی و اقتصادی کشور بودیم. به یقین این سال جزو سال‌هایی است که در تقویم ایرانیان به یادگار خواهد ماند، نتیجه مداومت بر خواسته‌ها و حقوق به حق ملت، در قالب برجام به ثمر نشست.

در طی چندسال گذشته شرکت بهمن‌موتور نیز متاثر از تحریم‌های صنعتی، دوران سختی را سپری کرد ولی با اتکال به خداوند منان و تکیه بر توان کارکنان خود با سربلندی از این بوته آزمایش بیرون آمد. در سالی که گذشت، شرکت سه نوع وانت جدید را به سبد محصولات خود اضافه کرد و این توسعه توام با رشد 60 درصدی تولید محصولات نسبت به سال 93 بود. در این توسعه کمی بهبود کیفی نیز از دستاورهای سال 94 بود.

اینجانب کلیه موفقیت‌های ارزشمند شرکت را مرهون تلاش و زحمات همکاران خود در خانواده بزرگ شرکت بهمن موتور دانسته و امیدوارم در سال پیش‌رو این کوشش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، افزایش کیفیت و رضایت‌مندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رشد 24 درصدی صادرات غیر نفتی و 61 درصدی تولید خودرو در