سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اصول آرایشی مخصوص افرادی با پوست خشک


اصول آرایشی مخصوص افرادی با پوست خشکبیتوته/ افرادی که پوست خشک دارند در هنگام آرایش باید به نکاتی توجه نمایند تا آرایش آنها زیباتر گردد.
اگر پوستتان خشک و مستعد پوسته پوسته شدن است و یا پینه های خشک می زند باید از کرم زیرسازی روغن دار و یا مایع استفاده نمایید. چنانچه به پوشش بیشتری نیاز دارید می توانید از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید که اینگونه کرم ها مانند کرم زیرسازی نازک عمل می کنند.با توجه به این نکته نباید کرم مرطوب کننده رنگی خود را جایگزین کرم مرطوب کننده متداول خود سازید.
افرادی که پوست خشک دارند و لب های آنها پوسته پوسته می شود می توانند لب های خود را هفته ای یک بار با ترکیب شکر و عسل باطراوت سازند. شکر، پوست لب را لایه برداری می کند و عسل مرطوب کنندگی بالایی دارد که برای پوست لب بسیار مفید می باشد.
اگر پوست لب شما خیلی پوسته پوسته می شود و خشک است بهتر است رژلب هایی با ماندگاری بالا و رژلب های مات را کنار بگذارید. رژلب های مایع و رژهای سبک برای پوست لب شما مناسب تر هستند.
افرادی با پوست خشک باید از استفاده ی پودرهای آرایشی اجتناب نمایند زیرا هم آرایش زیبایی نخواهند داشت و هم اینگونه پودرها پوست آنها را خشک تر می سازد.
چنانچه پس از آرایش تا دو ساعت شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورت خود بودید باید بدانید که این امر به دلیل وجود سلول های خشک و مرده پوستتان است که در این صورت به شما توصیه می کنیم یک کرم مرطوب کننده ملایم و مناسب تهیه کرده و به شکل روزانه از آن استفاده نمایید.
پوست خود را حتما با لایه بردارهای مناسب لایه برداری کنید تا بدین شکل از دست لایه های مرده پوست خود رها گردید و سپس از مواد آب رسان پوست در زیر آرایش خود استفاده نمایید.
کسانی که پوست خشک دارند باید پوست خود را آبرسانی کنند. بدین منظور می توانید از یک آب افشان کوچک استفاده کنید. آب پاشی به پوست موجب طراوت پوستتان شده و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند





منبع: بیتوته


ویدیو مرتبط :
ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک تا معمولی