سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



«سین هشتم» برای ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی


«سین هشتم» برای ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامیجام جم/ دومین جشنواره سین هشتم با هدف تقابل با تهاجم فرهنگی و احیای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و با شعار «سرپناه» برگزار شد.
سعیده یراقی، مجری طرح این جشنواره درباره این آیین به جام‌جم گفت: برای این جشنواره بخش‌های مختلفی همچون نمایش‌های میدانی شخصیت‌های فولکلوریک (عمو نوروز، ننه سرما و خواجه پیروز)، حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و نقالی، ایستگاه‌های ویژه کودکان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، برپایی سفره‌های هفت‌سین مختلف بزرگسال و کودک، کارگاه‌های روزانه آموزشی سبک زندگی، نمایشگاه تصویری هویت ملی و سبک زندگی و... طراحی شده بود که با استقبال مردم روبه‌رو شد.
وی با ذکر این نکته که عواید حاصل از فروش محصولات جشنواره به زنان و کودکان کارتن‌خواب اختصاص یافته است، توضیح داد: برگزاری جشنواره سین هشتم با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در باغ موزه هنر باعث شد تا مردم و خارجیان ساکن مناطق شمال تهران بیشتر با مراسم و سنت‌های ایرانی ـ اسلامی آشنا شوند.
مهناز افشار و فاطمه دانشور برای جلب همیاری بیشتر مردم و کمک به زنان و کودکان کارتن‌خواب در آیین سین هشتم حضور یافتند. این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری و موسسه مهرگان فرهنگ برگزار شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جام جم


ویدیو مرتبط :
سبک زندگی ایرانی اسلامی