فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه مهریز: نیمه شعبان یک فرصت بزرگ فرهنگی است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی برهان روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان افزود: مردم و جوانان کشور بر اساس اعتقادات و رسم بسیار خوب دیرینه در تمامی مناطق در شهر و روستاها بنحو باشکوه و خودجوش نسبت به برگزاری جشن ها اقدام می کنند .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: جشن های نیمه شعبان باید در چارچوب شرع مقدس و با در نظر گرفتن شان و حرمت آن ایام و باید بدون هرگونه گناه و خیلی پرشور و باشکوه برگزار شود.
برهان گفت: باید توسط متولیان فرهنگی به همه مردم و جوانان توصیه شود تا در طول ایام شعبانیه و نیمه شعبان المعظم نسبت به حرمت گذاری آن و رعایت مصالح دین و شرع اقدام کنند.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: تبیین فلسفه انتظار و گسترش روح اعتقاد بیش از گذشته به موضوع امامت و ولایت باید سرلوح برنامه های اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان قرار گیرد .
برهان همچنین بر انجام برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی و برگزاری باشکوه نیمه شعبان و بزرگداشت دهه مهدویت در سطح شهر و مناطق روستاها با حضور مبلغان دینی تاکید کرد .
همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: جشن های نیمه شعبان با رعایت حرمت آن بنحو باشکوه با حضور گسترده آحاد مردم در شهر و روستاها برگزار می شود .
حجت الاسلام حمید عسکری گفت: در سطح شهرستان مهریز فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم و بخصوص جوانان برگزار می شود .
وی همچنین ضمن بیان اهداف ستاد خواستار همکاری بر رعایت شئون فرهنگی در مناسبت مذهبی نیمه شعبان شد.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر حاضرین مصوب گردید اعضاء زمینه برگزاری جشن های سالم فرهنگی با نظارت بر برنامه ها بخصوص مراسم نمایش را فراهم آورند.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
7536/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ امام جمعه مهریز