افتتاح دفتر موسسه صلح زیبا در آذربایجان شرقی


مسئول دفتر موسسه صلح زیبا در آذربایجان شرقی گفت: قابل تامل و باعث تاسف است که حقوق بشر در کشورهای منطقه به‌وفور نقض می‌شود و جامعه بشری و نهادهای بین‌المللی ذی ربط در مقابل چنین اتفاقاتی اقدامات قابل توجهی را انجام نداده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان میکائیلی با تبریک یوم‌الله پرشکوه و غرورآفرین 22 بهمن گفت: این روز بزرگ با برداشته شدن تحریم ها و موفقیت برجام عجین شد و موجب اتحاد و پرشور شدن این مراسم شد که متمایزکننده مراسم امسال با سال های دیگر بود.

وی ادامه داد: به نوبه خود از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و یار و یاور همیشه این گروه مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین ادای احترامی محضر شهدای هسته‌ای می‌کنم.

مسئول دفتر موسسه صلح زیبا در آذربایجان شرقی هدف از فعالیت این مرکز را آشنایی جامعه با فعالیت‌های بشردوستانه و حقوق بشر عنوان کرد و افزود: دیار آذربایجان از دیرباز واقف به این امر بوده و سال‌های متمادی فعالیت‌های خود را در زمینه اعمال انسان دوستانه عرضه داشته و نتیجه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها در کلانشهر تبریز گرفتن لقب بی‌سابقه شهر بدون گدا است.

وی ادامه داد: مراکز و موسسات زیادی در این راستا فعالیت می‌کنند که با یکپارچه شدن و اتحاد اینگونه نهادها می‌توان اهداف مشترک را با توان و قدرت بیشتری پیش برد.

میکائیلی خاطرنشان کردک: این مرکز با عنوان مرکز دانشجویی حقوق بشر همواره حامی و یاور آسیب دیدگان بوده و مکررا فعالیت های غیرانسانی و خلاف حقوق بشر در منطقه و کشورهای ناقض حقوق بشر را محکوم کرده است.

وی ادامه داد: گروه‌های تروریستی و حامیان آنها بزرگترین دلیل این نقض‌ها و آواره کردن میلیون‌ها نفر هستند که نشان از قصاوت قلب و خودکامگی آنهاست. دفتر این مرکز در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز قصد دارد با هسته‌ای عمدتا متشکل از دانشجویان تمام اتفاقات و رویدادهای مربوط به نقض حقوق بشر در منطقه را رصد کند و همچنین در انجام کارهای انسان دوستانه در استان با توان کامل ایفای نقش کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مناظر زیبا روستای میزاب از توابع مرند در آذربایجان شرقی