سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رئیس بسیج جامعه زنان کشور: بانوان مسلمان انقلابی ایران موجب شکل گیری جنبش فرهنگی شدند


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 19:40

رئیس بسیج جامعه زنان کشور: بانوان مسلمان انقلابی ایران موجب شکل گیری جنبش فرهنگی شدند

مهر/ رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: رسیدن پیام زن مسلمان انقلابی ایران موجب شکل گیری جنبش های مختلف در میان آنان در رابطه با حفظ عفت و مسائل اخلاقی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مینو اصلانی روز یکشنبه در همایش فرماندهان گردان،گروهان و دسته های کوثر سازمان بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سه الگو با عنوان زن شرقی، زن غربی و زن مسلمان مجاهد انقلابی ایران برای بانوان در جهان ترسیم می کنند که امروزه ردپایی از الگوی اول باقی نمانده است.
وی افزود: زن غربی نیز به عنوان یک کالا در اختیار سودجویان قرار دارد و از چهره و پیکره وی برای بدترین تبلیغات استفاده می شود ک در این راه پیان زن ایرانی انقلابی؛ موجی از آگاهی را در منظقه به راه انداخت.
اصلانی بیان کرد: تمام این توضیحات نشان دهنده نامناسب بودن دو الگوی نخست از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و برگزیدن بانوی مسلمان انقلابی ایران به عنوان الگوی حقیقی از سوی زنان جهان دارد.
پرداختن به حجاب و عفاف به وحدت رویه مسئولان نیاز دارد
وی حجاب و عفاف را موضوعی پیچیده دانست که پرداختن به آن به یک وحدت و رویه در میان مسئولان و دست اندرکاران از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی نیاز دارد.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور حجاب را ارزش و نماد یک کشور اسلامی عنوان کرد و گفت: این مفهوم با تحکیم بنیان خانواده در ارتباط مستقیم است، از این رو بی‌توجهی به آن به ترویج بی‌بند و باری و در ‌‌نهایت فروپاشی نهاد خانواده منجر خواهد شد.
وی افزود: با ترویج فساد و بی‌بند و باری افراد برای پاسخ به این نیاز جذب خیابان شده و در این صورت دیگر کسی تن به ازدواج نخواهد داد یا اگر ازدواجی نیز شکل بگیرد آن خانواده پایه محکمی نخواهد داشت.
اسلام می‌تواند بهترین و کامل‌ترین طرح در مباحث زنان و خانواده را ارائه دهد
اصلانی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت خانواده اشاره کرد و گفت: دنیا به دنبال یک طرح نو در مسائل زنان و خانواده است و اسلام و رویکرد انقلاب می‌تواند بهترین و کامل‌ترین طرح در مباحث زنان و خانواده را ارائه دهد.
وی یاد آور شد: باید به رفتار و رویکرد غرب نسبت به زن و هویت انسانی و استثمار نو که زن را از هویت اصلی و مادی جدا کردند در کمیسیون مقام زن در سازمان ملل توجه شود، چرا که زن در غرب با بحران هویت و فروپاشی درون متوجه است.
اصلانی با بیان اینکه زن باید آرامش زندگی را اداره کند، گفت: امروز در غرب «خشونت علیه زنان» فراگیر شده است، تا جایی که زن به عنوان ابزار سودجویان قرار گرفته است و قاچاق زنان به عنوان صنعت محسوب می‌شود و باید چاره‌اندیشی کرد.
لزوم توجه به سبک زندگی حضرت زهرا(س)
رئیس بسیج جامعه زنان کشور در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ابعاد گسترده و قابل طرح درباره موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) در حوزه‌های تربیتی و اجتماعی گفت: وقتی این نقش‌های متفاوت را بررسی می‌کنیم، به سبکی دست می‌یابیم که می‌تواند در زندگی مورد بهره برداری بیشتری قرار گیرد.
وی گفت: امروز شاهدیم در برخی خانواده‌ها، فرزندان اجازه طرح سووالات را ندارند و مادران نیز ناتوان از پاسخگویی به آن‌ها هستند، از این رو در سبک زندگی امروزی، نیاز به وجود مادرانی کاملا آگاه نسبت به مسایل است تا بتوانند با راهنمایی‌های خود مانع از بروز مسایلی شوند که به خاطر بی‌اطلاع از آن برای فرزندان بوجود می‌آید و زمان برای رفع آن از دست رفته است.
باید جلوی نفوذ دشمن در لقای برجام را گرفت
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت مقابله با جریان نفوذ در کشور پرداخت و گفت: دشمنان امیدوار بودند از طریق برجام بتوانند در میان جوانان به عنوان ستون اصلی نیروی انسانی ایران اسلامی از روش های سیاسی و فرهنگی نفوذ کنند که با هوشیاری و درایت بالای رهبر معظم انقلاب نقشه هایشان بی ثمر ماند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور اضافه کرد: ملت شیعه و سنی ایران اسلامی به طور قطع در کنار هم با وحدت و معرفی راه های نفوذ به جوانان، از رسیدن دشمنان به اهدافشان جلوگیری می کنند.
اصلانی شبکه های اجتماعی را یکی از امیدهای دشمنان برای نفوذ در جامعه ایرانی عنوان کرد و گفت: رسالت امروز بسیجیان حرکت در مسیر استفاده مناسب و صحیح از این شبکه ها برای بستن راههای نفوذ دشمنان است.
وی افزود: با توجه به اینکه جذب خواهران به پایگاه های بسیج ظرافت خاصی را می طلبد، برخورد نیروهای بسیجی با افراد مختلف به ویژه بانوان برای جذب در این سازمان مردمی باید محبت آمیز و خیرخواهانه باشد.
وی با اشاره به تلاش برای دو برابر کردن جذب بانوان در سازمان بسیج تا پایان برنامه ششم توسعه گفت: هم اینک ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار خواهر بسیجی در رده های مختلف این سازمان مردمی فعالیت می کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نوشته خانم مولاوردی موجب تاسف رئیس فراکسیون زنان شد.