فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه جیرفت: مردم سیره امام رضا (ع) را در زندگی خود اجرا کنند


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه جمعه در آئین شهادت امام رضا (ع) و یادواره 58 شهید مسجد امام رضا (ع) جیرفت با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رئوف افزود: محب امام رضا (ع) باید نماز مستحبی بخواند و با قرآن مانوس باشد.
وی تصریح کرد: در مملکت امام رضا (ع) نباید خلاف سیره این امام حرکت کرد لذا زندگی ایشان برای همه باید الگو باشد.
امام جمعه جیرفت گفت: قبل از اینکه به زیارت امام رضا (ع) برویم ابتدا ایشان را خوب بشناسیم و بعد با معرفت به زیارت این امام برویم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت هم در این آئین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید زیادی بر نفوذ دشمن دارند لذا مساله نفوذ دشمن را جدی بگیریم و همه با بصیرت جلوی این حربه دشمن ایستادگی کنیم.
سرهنگ حمیدرضا محمدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از سال 1382 به جنگ نرم اشاره کردند که دشمن از طریق ماهواره در خانه های ما نفوذ کردند لذا باید جلوی این تهاجم را گرفت.
وی گفت: آمریکا با جنگ، تحریم و نفوذ دنبال نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با این نامگذاری به دنبال خنثی کردن توطئه های دشمن هستند لذا همه هوشیار باشیم که دشمن در پی دو قطبی کردن مردم است.
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 یادواره شهدای محله ای و پایگاه ای در شهرستان جیرفت برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره ها تجدید میثاق با آرمان ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا است لذا جوانان سعی کنند در مسیر شهدا گام بردارند.
محمدی افزود: شهدا به حرف های خود عمل می کردند، آنها برای رضایت پروردگار کارها را انجام می دادند لذا آنها خدایی بودند و خدایی رفتند.
دبیر یادواره شهدای پایگاه امام رضا (ع) هم گفت: یادواره شهدای این محله هر سال همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود.
حسین مشایخی افزود: این یادواره شهدا ششمین سال است که برگزار می شود و هدف از برگزاری آن زنده نگه داشتن یاد شهدا و معرفی راه آنان به جوانان است.
94 گردان عاشورا، 11 گردان بیت المقدس، دو گردان امام حسین (ع) و دو گردان کوثر در شهرستان جیرفت فعال هستند.
این شهرستان با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بعدظهور امام زمان امت چطور زندگی میکنن امام جمعه دانسفهان