سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



قوی ترین زن جهان به دنبال همسر


قوی ترین زن جهان به دنبال همسرآخرین خبر/ قوی ترین زن دنیا برای تشکیل زندگی مشترک به دنبال مرد مورد علاقه اش می گردد. این زن گفت: خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.

قوی ترین زن دنیا 31 سال دارد و اهل مصر است. او افتخارات زیادی در رقابت های بین المللی آمادگی جسمانی به دست آورده است.نامش جیهان مصطفی است و تا به حال 9 بار قهرمان رقابت های آمادگی جسمانی زنان شده است.

به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان او قوی ترین زن دنیاست و رقیب ندارد. او می گوید: «برزیلی ها مرا “خارق العاده” و آمریکایی ها “بلدوزر” نامیدند.البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم، مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.» شاید جیهان مصطفی ترجیح می داد به جای اینکه قوی ترین زن دنیا باشد یک مادر و یا یک همسر باشد.



منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
قوی ترین زن جهان