پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو


رییس دانشگاه پیام نور در پیامی فراررسیدن 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، متن این پیام دکتر رستمی ابوسعیدی بدین شرح است:

بدون تردید قشر دانشجو سمبل پویایی و حرکت در جامعه است و همیشه ندای آزادی و عدالت خواهی برخاسته از محیط های دانشگاهی و دانشجویی بوده است. جوانی، تحرک و نشاط نیز از خصوصیات قشر جوان است و زمانی که نیروی جوانی با روحیه دانشجویی تلفیق یابد موجب تبلور فکر و اندیشه می شود.

دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه همواره نقشی ویژه ایفا نموده اند و در هر زمان که دانشجو بیدار باشد، استبداد و خودکامگی به خاموشی می رود. امروز کشور عزیزمان ایران ، بیش از هر زمان دیگری، به تحرک و پویایی دانشگاه و دانشجویان فرهیخته برای اعتلای بیشتر نیاز دارد و این جوانان عزیز وآینده ساز کشور هستند که می توانند موجبات سربلندی این مرز و بوم را فراهم نمایند کما اینکه توجه ویژه مقام معظم رهبری به قشر دانشجو بیانگر اهمیت این عزیزان در رقم زدن آینده ای روشن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، 16 آذرماه که برگ زرینی از افتخارات دانشجویان عزیز است را تبریک عرض نموده و امیدوارم این قشر فرهیخته در این موقعیت حساس نیز بتواند تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق اهداف بلند دولت محترم تدبیر و امید گام برداشته و با کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم نماید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
روز دانشجو در مریوان/ دانشگاه پیام نور