جشنواره شعر فجر در شیراز


رئیس انجمن اهل قلم فارس گفت: شیراز میزبان دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور 16 شاعر خواهد بود.

به گزارش ایسنا - منطقه فارس، لیلا هوشیار افزود: آئین گشایش دهمین جشنواره شعر فجر در شیراز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس ساعت 17 پسین شنبه 24 بهمن در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

رئیس انجمن اهل قلم فارس با بیان این‌که شعر به عنوان رستاخیز واژه‌ها و مهمترین مولفه فرهنگ این سرزمین پاک و مینوی در این شهر ادب‌پرور رقم خورده است، افزود: شاعران در هنر نامیرای شعر، جاودانه‌هایی را آفریده‌اند که در ادبیات ایران‌زمین جاودان و ماندگار شده‌اند.

این شاعر ادامه داد: مردم فرهیخته و ادب‌دوست استان فارس که به راستی از سرمایه‌های همیشگی این مرز و بوم هستند، برای ماندگاری بیشتر این عنصر متعالی فرهنگ، گرد هم خواهند آمد تا با فروغ شعر، آسمان ادب شیراز را نورافشانی کنند.

هوشیار گفت: صدرا ذوالریاستین، مصطفی محدثی خراسانی، غلامحسین اولاد، هرمز علیپور، امینه دریانورد، پروانه نجاتی، علی هوشمند، حسین اسرافیلی، محمدمهدی سیار، سیدمحمود سجادی، فاطمه قائدی، محمدحسین بهرامیان، احد ده‌بزرگی، هادی فردوسی، شاپور پساوند، عبدالرضا کوهمال جهرمی، خسرو قاسمیان و مرضیه مرادی قرار است در این آیین شعرهایی را بخوانند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
محفل شعرخوانی بصره | نهمین جشنواره شعر فجر