فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



كمبود نیروی انسانی چالش تالار فخرالدین اسعد گرگانی


به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا، امیر غلامی در نخستین جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال جاری، افزود: تالار فخرالدین اسعد گرگانی با مساحت 5هزار و 500 مترمربع تنها با 7نفر ساماندهی می شود.
وی با بیان اینكه دست كم دو نیروی جدید نیاز است كه به این مجموعه فرهنگی اضافه شود، اظهار داشت: هم اینك برخی نیروها به ناچار در دو شیفت كار می كنند.
رئیس تالار فخرالدین اسعد گرگانی با اشاره به فرسودگی بخش های مختلف این مجموعه فرهنگی، گفت: نیاز است اعتباری برای تعمیر و مرمت تالار فخرالدین اسعد گرگانی اختصاص یابد و در غیر این صورت سازه این بنای قدیمی ظرف 10 سال آینده آسیب جدی می بیند.
وی با بیان این نكته كه سال گذشته 30 درصد مشكل گرمایشی و سرمایشی مجموعه تالار مرتفع شد، افزود: با این اقدام هنرمندان در شرایط بهتری به تمرین و اجرای برنامه های خود می پردازند.
غلامی همچنین تامین برق اضطراری را از دیگر اقدامات در این مجموعه برشمرد و اظهار كرد: برق اضطراری تالار به مدت 10 سال از دور خارج شده بود كه با هزینه 100میلیون ریالی تامین شد.
به گزارش ایرنا ،تالار فخرالدین اسعد گرگانی تالار اصلی شهر گرگان (مركز استان گلستان) است كه از لحاظ نوع ساخت برای اجرای تئاتر و برگزاری كنسرت مناسب می باشد.
این بنا كه به نوعی نماد فرهنگی شهر گرگان نیز به شمار می رود، 30 سال پیش ساخته شد و تاكنون میزبان بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری استانی، ملی و بین المللی بوده است.
تالار فخرالدین اسعد گرگانی دارای حدود 530 نفر ظرفیت، امكانات كامل دكور، سیستم نورپردازی و صوتی استاندارد، جاسازی برای استقرار گروه های كنسرت و صحنه ای با ارتفاع 15متری است.
1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنسرت علیرضا زمانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی