فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 21 آبان 94


فال و طالع بینی روز 21 آبان ماه 94 متولدین فروردین:

چشم انداز بلندی برای خود تعریف کنید. سعی کنید آینده را طور دیگری برای خود ترسیم کنید. آیا دوست دارید مدیریت همه بخش های زندگی را به دست بگیرید و خودتان در صدر همه چیز قرار داشته باشید. امروز زمانی اسن که شما از یک تنبلی یا رخوت چهارماهه بیرون می آیید و می توانید آغاز دوره جدیدی در زندگی را تجربه کنید. برای خود اهداف بلندمدت داشته اباشید. حتی برای بیان عشق به فرد علاقه تان نیز نوآوری داشته باشید و با روشی تازه و هیجان انگیز در مورد خودتان به او بگویید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو

تعبیر: کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید.

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

زندگی شما حول روابط اجتماعی که دارید می چرخد. شما فردی اجتماعی و شاد و اهل گفت و گو هستید که از زمان گذراندن با دیگران لذت می برید، با این حال این اواخر کمی منزوی شده اید. از احساس نیاز به تنهایی فرار نکنید، این نیازی کاملا طبیعی است، حتی برای شما! سعی کنید در حرف هایتان زیاد اغراق نکنید. داستان هایی که می گویید آنقدر هیجان انگیز هستند که دیگر نیازی به مبالغه نداشته باشند. برای اینکه ایده هایتان علاوه بر خوب بودن منطقی نیز به نظر برسند حتما به واقعیات پایبند باشید. اگر امروز شیطنتتان گل کرده است و دلتان می خواهد سر کار مدام برای عشقتان پیام های عاشقانه بفرستید هیچ اشکالی ندارد.کمی شیطنت ضربه ای به کارتان وارد نمی کند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد****محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت***نهاده ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.

***********************************

فال روز متولدین تیر:

گام های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی تان شما را تحریک می کند تا پاسخ تمام سئوال هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد***به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد

به کوی می فروشانش به جامی بر نمی گیرند***زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی ارزد

تعبیر:  دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند.

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن***دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب***ما را ز جام باده گلگون خراب کن

تعبیر: بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول می مناید یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده به نیایش خدا بپرداز دلت را هم صاف کن که خدا با توست.

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

***********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز این سوال را از خود بپرسید: دقیقا از دنیا چه می خواهید؟ همیشه در حال دویدن به سمت جلو هستید اما خودتان هم نمی دانید مسیری که انتخاب کرده اید درست است یا خیر. امروز سرعت قدم های خود را کم کنید. کمی با خودتان صادق باشید و همه روحیاتتان را بی پرده و بدون ترس برای خودتان باز کنید. در رابطه عاطفی خود باید تجدیدنظر کنید. رفتار خود را تغییر دهید تا همه چیز خیلی بهتر پیش برود. اگر مشکلی وجود دارد، احتمالا به رفتار و دیدگاه شما ارتباط مستقیم دارد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شمادر این روزها کمی نگران هستید و نگرانی هایتان بیش از روزهای قبل می باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش های زیادی را احساس می کنید. قدم هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می دارید، زیرا احساس می کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد***عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

جلوه ای کرد رخت دید ملک عشق نداشت***عین آتش شد از این غیرت و بر آدم زد

تعبیر: تو بسیار یکرنگ و صادق هستی. عشقی واقعی داری اما دیگران به تو دروغ گفته اند و خود را با فریب دیگران سرگرم می کنند وای تو صبور و عاشق بودی و به حاجات قلبی خودت می رسی و خیلی زود غصه را فراموش می کنی و روی خوشی و خوشبختی را می بینی.

***********************************

فال روز متولدین آذر:

ماندن یا رفتن؟ این سوالی است که امروز همه جانبه ذهن شما را درگیر کرده است. از یک طرفمی خواهید مستقل باشید و از طرف دیگر، می دانید به تنهایی نمی توانید خیلی از کارها را انجام دهید. در مورد ارتباط های اجتماعی، کاری و حتی خانوادگی بیشتر فکر کنید. شاید لازم باشد در برخی موارد، تجدیدنظر کنید. با صداقت به خود، ترس ها و خواسته های درونی خود نگاه کنید. وقتی بتوانید با خود صادق باشید، بسیاری از مشکلات خود را می توانید از بین ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

***********************************

فال روز متولدین دی:

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز فکرتان خیلی درگیر خواهد بود، پس حتما زمانی را به تأمل و جمع کردن افکارتان بپردازید. امروز فکر روی برنامه پیش رفتن را از سرتان بیرون کنید، امروز روز تصمیمات ناگهانی و از آن روزهایی است که سرشار از هیجان هستید و حتی به انجام کارهایی وسوسه می شوید که با شخصیت شما جور در نمی آیند، اما بهتر است از انجام کارهای دیوانه وار دوری کنید. اگر هنوز عاشق نشده اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته اید، وقت آن رسیده کهراه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می شود، ماهی های نشانه شما فقط سخت تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

مطالب مرتبط


ویدیو مرتبط :
مجموعه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 21 آبان ماه 94