فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مراسم تجلیل از خدمات مهران حقیقی پیشکسوت ایرنا اصفهان برگزار شد


به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران، دبیران ، کارکنان و روسای بازنشسته ایرنا مرکز اصفهان برگزارشد ، از مهران حقیقی به عنوان خبرنگاری نجیب و صادق تجلیل شد.
محمد سلطانمرادی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان در این مراسم گفت: بازنشستگان ایرنا عاشقانی هستند که با قلم و تعهد حرفه ای خود کارهای ماندگاری انجام دادند و شایسته است که بنحو ارزنده ای تجربه های غنی آنها استفاده شود.
وی اظهار کرد: لازم است در حوزه های اداری جایی برای مدیریت دانش یا همان استفاده از تجربیات غنی پیشکسوتان خبر در عرصه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شود.
وی عرصه فرهنگ و هنر را متفاوت با سایر عرصه ها دانست و گفت: علوم و یافته های بسیاری در عرصه اطلاع رسانی وجود دارد که نانوشته است و در جایی ثبت نمی شود و یکی از راهکارهای ثبت این علوم، در نظرگرفتن فضایی برای استفاده از تجربیات بازنشستگان در سطوح مختلف سازمانی است.
سلطانمرادی افزود: با وجود پیشرفت ابزار اطلاع رسانی، هنوز نیروی انسانی، نیروی تعیین کننده است.
در ادامه این مراسم مهران حقیقی نیز گفت: اولین کار خبری خود را در عملیات بدر آغاز کردم و پس از آن نیز بارها نیز در شرایط بحرانی جنگ و دیگر حوادث در صحنه حاضر بوده ام.
وی در رابطه با اهمیت و ارزش کار خبر گفت: کار خبر، گاهی اوقات اتفاقی کوچک و حاصلی بزرگ دارد و در برخی زمان ها نیز برعکس است.
وی یادآوری کرد: در عین حال تعهد کاری در حرفه خبرنگاری، استرس نیز بهمراه دارد و همچون دیگر کارهای اداری نیست که با اتمام زمان کار پرونده ذهنی نیرو بسته شود.
وی با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین روزهای خدمت خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: از مجموع 31 سال خدمت در ایرنا، 11 سال در استان اصفهان مشغول به خدمت بودم.
محمدرضا شکراللهی دبیر خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این آیین از مهران حقیقی به عنوان خبرنگاری نجیب و صدیق یاد کرد و گفت: همه کارکنان ایرنا بر این صفت واقعی این بزرگوار اشتراک نظر دارند.
در پایان این مراسم از طرف جمعی از همکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان با اهدای تندیس و هدیه از خدمات مهران حقیقی، همکار تلاشگر ایرنا قدردانی شد.
مهران حقیقی در طول سی و یک سال خدمت در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرنگار ، جانشین و رئیس ایرنا مرکز استان فارس ، رئیس ایرنا در کرمانشاه ، مسئول دفتر ایرنا در دوشنبه پایتخت تاجیکستان ، خبرنگار ایرنا در کابل و نیز رئیس مرکز مازندران و نیز رئیس و دبیر منطقه خبری در استان اصفهان خدمت کرد.
وی بتازگی به افتخار بازنشستگی نائل شد.
ت/6994/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
«روز واقعه» از نگاه عکاس پیشکسوت ایرنا