فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نجاتگران لرستان آموزش های تغذیه، بهداشت و آب در زمان اضطرار را فراگرفتند


محمد کرمی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: 30 نجاتگر از 9 شعب هلال احمر استان لرستان در این دوره آموزشی حضور داشتند و آموزش های لازم را به مدت 2 روز فرا گرفتند.
وی شرح وظایف امدادگر بهداشت و تغذیه در زمان اضطرار، نحوه تامین آب سالم و اصول تغذیه در سوانح را از سرفصل های این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: آشنایی با انواع جیره غذایی، نگهداری و بهداشت مواد غذایی و تغذیه گروه های آسیب پذیر از دیگر سر فصل های این دوره آموزشی بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد افزود: پس از آزمون و کسب امتیاز لازم گواهی پایان دوره از موسسه علمی کاربردی هلال ایران برای نجاتگران صادر می شود.
وی همچنین از برگزاری 'دوره حمایت های روانی و اجتماعی در حوادث' در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه نجاتگران خواهر شعب استان لرستان با حضور 30 تن از نجاتگران در 25 و 26 آذرماه برگزار می شود.
کرمی پیامدهای روانی و اجتماعی سوانح، بهداشت روانی آسیب دیدگان و گروه های آسیب پذیر را از سر فصل های این دوره آموزشی دانست و اظهار کرد: واکنش ها و اختلالات روانی بعد از وقوع سانحه، کمک های اولیه، اصول مداخله در بحران و استرس و مدیریت از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی می باشند.
وی افزود: هدف از برگزاری دوره های آموزشی در جمعیت هلال احمر افزایش توان نجاتگران در سوانح و حوادث و خدمات رسانی بهتر به آسیب دیدگان می باشد.
3031/3022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر اسلامی در مورد بهداشت و تغذیه 1