فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانشجویان از علمای برجسته كشور الگو بگیرند


به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی روز یكشنبه در جمع دانشجویان شهرستان نیر افزود: فرهنگ غلط غربی نباید در الگو و رفتار اسلامی ریشه بدواند و دانشجویان باید الگوهای خود را در داخل كشورمان بجویند.
او گفت: بسیاری از انسان ها بدون اینكه در این دنیا از داشته های خود كه خداوند به آنها برای رسیدن به كمال و سعادت داده استفاده كنند از دنیا می روند و در آن دنیا حسرت می خورند.
امام جمعه اردبیل اظهار كرد: خداوند در این دنیا سفره پر بركتی را پهن كرده كه همه انسان ها به قدر لیاقت خود از آن استفاده می كنند و هر فردی به نحو احسن از آن استفاده كند به سعادت خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به اهمیت تلاوت قرآن و نماز اشاره كرد و گفت: رابطه انسان با قرآن و نماز باید به حدی برسد كه انسان در این دنیا از هر چه تعلقات است دوری كرده و به پروردگار وصل شود و این رابطه یك رابطه حبی و عشقی و خالصانه و بدور از غل و غش است.
حجت الاسلام میكائیل مقدسی امام جمعه نیر هم در این همایش به جایگاه علم در اسلام اشاره كرد و گفت: علم از نظر اسلام بسیار مهم است و دانشجویان باید بر عمل خود بیافزایند.
او اظهار كرد: تلاش معلمان در سنگر علم و دانش به اندازه ای با اخلاص همراه است كه زبان از بیان این همه زحمت و تلاش قاصر است و می توان آنها را گمنامان نام آشنا نامید.
7116/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آینده نه چندان دور دانشجویان ایرانی خارج از كشور