روز بدون خلاف دراقامتگاه‌های تهران


رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، پس از بازرسی تعدادی از مهمانپذیرها و هتل‌های پایتخت، اعلام کرد: امروز، نخستین گشت بدون تخلف و روز بدون خلاف را در تهران سپری کردیم.

سازمان تعزیرات حکومتی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی از 15 اسفندماه سال 1394، گشت‌های مشترکی را با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان عضوی از ستاد هماهنگی خدمات سفر آغاز کرده که این گشت‌های نظارتی را تا 15 فروردین، ادامه خواهد داد.

امیر شهرآبادی - رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران - پس از بررسی تعدادی از اقامتگاه‌های شهر تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گردشگری ایسنا، اظهار کرد: امروز تنها مورد بدون تخلف گشت‌های نوروزی، پس از بازرسی از هتل‌ها و مهمانپذیرها بوده، در حالی که نظارت‌ها از وضع نابه‌سامان رستوران های بین راهی حکایت دارد.

وی افزود: تاکنون رستوران‌ها و مراکز پذیرایی جاده هراز و کن بازرسی و نظارت شده که به لحاظ بهداشت و قیمت، وضعیت خیلی مناسبی نداشتند. قرار است در روزهای آینده این نظارت در رستوران‌های دربند و درکه ادامه داشته باشد.

او درباره وضعیت مراکز اقامتی تهران نیز، گفت: ضوابط لازم در اقامتگاه‌هایی که بازرسی شد، رعایت شده بود. این مراکز از نظر بهداشت و قیمت تخلفی نداشتند و در وضعیت مناسبی به سر می بردند.

کارشناس اداره تعزیرات حکومتی استان تهران، سپس با اشاره به گستردگی موضوعات بازرسی، بیان کرد: با وجود محدودیت امکانات و نیروی انسانی، سعی می‌شود همه نیروها برای بررسی وضعیت خدمات و امکانات و بهبود نابه سامانی‌ها، بسیج شوند. دیدگاه دستگاه تعزیرات، نخست پیشگیری و سپس اصلاح است.

شهرآبادی تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی دنبال پرونده‌سازی و آمار نیست. قطعا تخلف وجود دارد، اگر نمی‌توانیم جلوی وقوع آن را بگیریم، باید دنبال اصلاح آن باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
راننده مست و حرکت خلاف در ازاد راه های پر تردد تهران!!!