گزارشی از دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوشهر


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهیدان «جمهوری»، جانباز 70 درصد «سیدعبدالمحمد قاسمی‌زاده» و آزاده جانباز «یوسف بختیاری»

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام شهیدی که در استان بوشهر حضور دارد به اتفاق استاندار بوشهر در دیدار با این خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به این عزیزان ابلاغ و از آنان تجلیل کرد.

وی در منزل «شهیدان غلامرضا و عبدالرضا جمهوری» در فضایی صمیمی با پدر و مادر این دو شهید به گفت‌وگو نشست و از آنان به‌عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه یاد کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی در این دیدار با اشاره به صبر و استقامت والدین شهدا در فراق عزیزانشان گفت: شما با صبر و استقامت پیشه کردن در برابر مصائب فراق فرزندانتان، ثواب اخروی را از آن خود کردید و به عنوان الگو در جامعه اسلامی از شما به نیکی یاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید خاطرنشان کرد: عزت و سعادت ابدی از آن شهیدانی است که در امتداد راه سید و سالار خود به نبرد با دشمنان نظام اسلامی پرداختند و در این راه شربت شهادت نوشیدند و به این فیض عظیم دست یافتند.

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین با حضور در منزل جانباز 70 درصد سیدعبدالمحمد قاسمی‌زاده با وی و خانواده‌اش دیدار و به گفت‌وگو نشست.

معاون رئیس جمهور در این دیدار خطاب به این جانباز سرافراز گفت: شما از افتخارات نظام و موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگری هستید و خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شما عزیزان را به ما ارزانی داشت.

در این دیدار جانباز قاسمی‌زاده ضمن خیرمقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی از خدمات مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به دیدار آزاده جانباز «بختیاری» رفت و با حضور در منزل وی، با اعضای خانواده این آزاده سرافراز به گفت‌وگو نشست.

معاون رییس‌جمهور خطاب به این آزاده جانباز و خانواده وی گفت: من معتقدم که نقش تربیتی شما در مورد فرزندانتان بسیار مهم بوده است چرا که همه این عزیزان دارای مدارج تحصیلی عالیه هستند و این خود افتخار بزرگی برای شما به‌عنوان پدر و مادر این خانواده است.

در این دیدار جانباز بختیاری ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: همدلی و همراهی مردم و مسئولین در استان بوشهر زبانزد است و در همین دیدار در کنار شما شاهد حضور مدیرکل بنیاد و معاون استاندار هستیم که از دوستان و هم‌رزمانم در دفاع مقدس بودند.

حجت‌الاسلام شهیدی در این دیدارها با اهدای لوح سپاس به والدین شهیدان جمهوری، جانباز 70 درصد قاسمی‌زاده و آزاده جانباز بختیاری از صبر، ایثار و شجاعت این عزیزان تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین عصر روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه پس از ورود به بندر گناوه و حضور در گلزار شهدای این شهرستان، در ساختمان فرمانداری به دیدار چهره به چهره با ایثارگران گناوه‌ای پرداخت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه بنیاد است و لازم است با به‌کارگیری همه امکانات در راستای مرتفع شدن نیازهای جامعه ایثارگری این شهرستان بکوشیم.

در این دیدار چهره به چهره که یوسفی فرماندار شهرستان گناوه و حجت‌الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز حضور داشتند، خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان گناوه دقایقی را با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به گفت‌وگو نشستند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نیز پس از شنیدن درخواست‌های جامعه ایثارگری، دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات فراروی آنان صادر کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی با بیش از 25 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهرستان گناوه 213 شهید والامقام به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده است که از این تعداد، 160 کبوتر خونین بال در گلزار شهدای این شهر آرمیده‌اند.

ساخت اردوگاه تفریحی و ورزشی در استان بوشهر از اولویت‌های بنیاد است

نماینده ولی‌فقیه در رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان گناوه، گفت: ساخت اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان بوشهر از اولویت های بنیاد است.

وی در ادامه با حضور در روستای «چاه شور» گناوه از زمین اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بازدید کرد.

معاون رییس جمهور با تشکر از زحمات مسئولان استان بوشهر در همکاری و مساعدت برای واگذاری زمین این اردوگاه به بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خیلی خوب این مکان، می‌توان یک جاذبه گردشگری خوب برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان و سراسر کشور فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: با جدیت تمام پیگیر امر تسطیح و ساخت این اردوگاه هستیم و این مسئله یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حجت الاسلام تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: این اردوگاه با داشتن 53 هزار و 400 متر مربع اراضی ساحلی متصل به خلیج فارس یکی از بهترین و زیباترین مناطق گردشگری شهرستان بندری گناوه است. زمین این اردوگاه تا سطح دریا 10 متر ارتفاع داشته و دارای ساحلی شنی و مرجانی است.

وی افزود: آیین کلنگ زنی اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساحل روستای چاه شور بندر گناوه حدفاصل بندر گناوه و دیلم در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط استاندار بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نماهنگ مادر شهید ؛ تقدیم به خانواده های شهدا و مفقودین و جانبازان و ایثارگران