فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چهار واحد عرضه کننده گوشت غیرقابل مصرف در قزوین غیرفعال شد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، عیسی غیاث یزدی افزود: سه واحد عرضه مرغ و ماهی غیربهداشتی در قزوین پلمپ و متصدی یک واحد قصابی به دلیل عرضه گوشت غیرقابل مصرف انسانی به 40 میلیون ریال جزای نقدی و دو ماه محرومیت از فعالیت محکوم شد.
وی اظهارکرد: متولی نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی دامپزشکی است که بر همین اساس واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره با بازرسی های شبانه روزی نسبت به عرضه هرگونه فرآورده خام دامی که سلامت عموم مردم را به خطر بیندازد برخورد و در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.
غیاث یزدی تصریح کرد: بر همین اساس سه واحد عرضه مرغ وماهی در سطح شهر قزوین به دلیل تکرار درعرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ و نسبت به نصب پارچه نوشته بر واحد صنفی مذکور اقدام شد.
وی همچنین از صدور رای قطعی برای عرضه کننده گوشت غیر قابل مصرف انسانی در مراجع قضایی خبر داد و افزود: همکاران واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره، با مشاهده محموله گوشت مشکوک به فساد اقدام به نمونه برداری و توقیف محموله نمودند که نتیجه آزمایش ها حاکی از غیرقابل مصرف بودن این محموله بود.
به گفته وی محموله مذکور معدوم و عرضه کننده خاطی به مراجع قضایی معرفی شد که طبق رای صادره به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی و دو ماه محرومیت از فعالیت در کسب و کار محکوم شد.
گفتنی است از ابتدای سال تا کنون 137 پرونده از اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به مراجع قضایی ارسال شده است.
استان قزوین دارای 149 دامپزشک، 19 کارشناس دامپزشکی و 103 کاردان است.
7390/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش با موضوع واحد های تولید گوشت مرغ قزوین