نوازنده ايراني اثر بين‌المللي ضبط کرد/ برپايي کنسرت با خارجي‌ها


نوازنده ايراني اثر بين‌المللي ضبط کرد/ برپايي کنسرت با خارجي‌ها

آريا/ آهنگساز و نوازنده پيشکسوت ايراني بعد از پايان ضبط تازه ترين اثر موسيقايي خود در دوبي مشغول برنامه ريزي براي برگزاري چند کنسرت با حضور گروه هاي خارجي است.
کيوان ساکت درباره تازه‌ترين فعاليت‌هاي موسيقايي خود اينگونه توضيح داد: به تازگي در استوديو «شيخ حمدان» دوبي که يکي از استوديوهاي مجهز و پيشرفته موسيقي در منطقه است کار آهنگسازي و ضبط يک اثر را به اتمام رسانده ام که قرار است در چندين فستيوال بين المللي شرکت داشته باشد. در اين اثر که با حضور نوازندگان خارجي و ايراني تهيه و توليد شده است کارهايي به آهنگسازي من در قالب يک آلبوم ضبط شده و قرار است به صورت بين المللي توزيع شود.

وي ادامه داد: استوديويي که ما در آن مشغول ضبط و توليد اثر بوديم يکي از مجهزترين مراکز ضبط آثار موسيقايي در منطقه است که در مقايسه با بسياري از استوديوهاي کشورمان اصلا قابل مقايسه نيست. اميدوارم طي سال هاي آينده شرايط به گونه اي فراهم شود که ما براي تجهيز فني استوديوهاي ضبط موسيقي شرايط بهتري داشته باشيم و بتوانيم در کشور خودمان به توليد کارهاي باکيفيت بپردازيم.

اين نوازنده پيشکسوت تار بيان کرد: بالاخره بعد از مدت ها کش و قوس درباره انتشار آلبوم تصويري کنسرتي که با سالار عقيلي داشتم، اين آلبوم تصويري بعد از پايان ايام محرم و صفر توسط شرکت ايران گام روانه بازار موسيقي مي شود و اميدوارم اين اثر با توجه به حاشيه هاي زيادي که داشت بتواند در آرامش کامل در دسترس علاقه‌مندان قرار گيرد. به هر حال هم اکنون مشکلي با شرکت ايران گام وجود ندارد و طبق برنامه ريزي هايي که انجام گرفته، آلبوم قرار است بعد از ماه محرم و صفر در بازار منتشر شود.

ساکت در پايان درباره اجراهاي زنده خود نيز توضيح داد: بعد از ماه صفر برنامه‌هاي بسياري زيادي در حوزه هاي داخلي و خارجي دارم که در صورت قطعي شدن آنها درباره جزييات اين اجراهاي زنده اطلاع رساني لازم را خواهم کرد. براي اين کنسرت ها طوري برنامه‌ريزي شده که تعدادي از گروه هاي خارجي نيز با ما همکاري هاي خوبي خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
تیتراژ آگهی‌های بازرگانی اثر نوازنده‌ی هارپ، خانم دبورا هنسن