واکنش ادینهو به خبر حضورش در پرسپولیس


خبرآنلاین: لوسیانو ادینهو با السیلیه قطر به روزهای آخر همکاری اش رسیده است. او در این باشگاه ناکام بوده و تا به حال تنها یک گل برای این تیم زده است. ادینهو از شرایط خود در السیلیه راضی نیست و در این باره می گوید: «من در پست غیر تخصصی ام بازی می کنم. من همیشه نوک بازی کرده ام ولی در السیلیه اینطور نبوده است.» او درباره نیمکت نشینی هایش در تیم می گوید: «چند بازی بیرون بودم و تیم هم این مسابقه را برده است. به همین دلیل شرایط برایم خوب نیست. دوباره ندارم نیمکت نشین باشم.»

ادینهو درباره شایعه مذاکره با پرسپولیس و تراکتورسازی می گوید: «فعلا اتفاقی نیفتاده است. باشگاه السیلیه حرفی به من نزده است. طبق قانون بازیکن این تیم هستم و هر وقت تکلیفم روشن شد، درباره پیشنهادها صحبت می کنم. ولی تا زمانیکه از السیلیه جدا نشده باشم، نمی توانم در این باره حرف بزنم. روز اولی که از به قطر آمدم، گفتم که دوست دارم یک روز دوباره به ایران برگردم چون خاطره خوبی در آنجا دارم. اگر از السیلیه جدا شوم ایران اولویت اولم خواهد بود.»

خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد که روز گذشته هم جلسه ای بین مدیر برنامه های ادینهو با مسئولان السیلیه برگزار شد که در این جلسه طرفین تا حدود زیادی برای جدایی توافق کردند. بدین ترتیب، باید جدایی او را از السیلیه تا حدود زیادی قطعی دانست.


ویدیو مرتبط :
گل ادینهو به پرسپولیس