سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سخن پیامبر(ص) درباره کارهایی که باید برای فرزند انجام داد


سخن پیامبر(ص) درباره کارهایی که باید برای فرزند انجام دادتسنیم/ رسول خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در کلامی شریف کارهایی که باید برای فرزند انجام داد را بیان فرموده اند.
رسول خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: فرزند هفت سال سرور است ، هفت سال خدمتکار و هفت سال وزیر و دستیار . اگر تا بیست و یک سالگى از کمکى که به او کرده‏اى راضى بودى (و تربیتت نتیجه داد) که خوب ، وگرنه به شانه او بزن (و دیگر به حال خود رهایش کن) و تو درباره او نزد خداوند معذورى .
متن حدیث:
رسول الله صلی الله علیه و ‏آله و سلّم :
الوَلَدُ سَیّدٌ سَبعَ سِنینَ ، وخادِمٌ سَبعَ سِنینَ ، ووَزیرٌ سَبعَ سِنینَ ، فإن رضِیتَ مُکانَفَتَهُ لإحدى وعِشرینَ ، وإلاّ فاضرِبْ على کَتِفِهِ ، قد أعذَرتَ إلَى اللّه فیهِ .
"کنزالعمال،45510_ منتخب میزان الحکمه،614"



با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کبد چیست و چه کارهایی انجام می دهد؟