فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد کرج رتبه برتر کشوری راکسب کرد


دکتر بهروز میرزا روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ارزیابی سالانه مراکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، واحد کرج توانست به لحاظ اطلاع رسانی برتر شود.
وی گفت: همچنین مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در بین کل مراکز آموزش عالی و دانشگاه های دولتی و غیردولتی کشور رتبه یازدهم را کسب کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت: تلاش این دانشگاه بر اطلاع رسانی برای مشارکت در طرح های مختلف علمی،تولیدی، صنعتی ، اداری و فرهنگی معطوف شده است.
میرزا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز علاوه بر رسالت علمی و آموزشی خود درصدد همکاری با تمام مجموعه های اقتصادی و اجرایی دراستان است.
وی گفت: پژوهش محوری،صنعت محوری و کمک به رشد و توسعه استان نوپای البرز از اولویت های این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: به همین منظورفعالیت های اطلاع رسانی این دانشگاه برای معرفی ظرفیت های علمی ، آموزشی و پزوهشی آن روز به روز بیشتر می شود.
میرزا با بیان اینکه امروز علم محوری و تولید علم می تواند توسعه پایدار را برای البرز و کشور رقم بزند،افزود: رشد و توسعه شتابان بدون پشتوانه علم و پژوهش محقق نخواهد شد از این رو استقرار مراکز آموزش عالی و موسسه های بزرگ تحقیقاتی در البرز ظرفیتی عظیم برای تبدیل این استان به قطب علمی و پژوهشی توسعه محور است.
دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیش از 35 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی ،کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر در بیش از یکصد رشته تحت پوشش تحصیلی خود دارد.
علاوه بر رشته های علوم انسانی، بخش عمده ای از رشته های این دانشگاه به بخش های کشاورزی و صنعت اختصاص یافته است.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات کشوری آزاد روباتیک در دانشگاه آزاد دماوند