سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تجاوز به زنان آفریقایی توسط صلح‌بانان سازمان‌ملل!!


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 13:28

تجاوز به زنان آفریقایی توسط صلح‌بانان سازمان‌ملل!!

مشرق/ یک مقام سازمان ملل چهارشنبه گزارش داد هیئت سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی، ادعاهای جدیدی در مورد تجاوز جنسی کلاه آبی ها در این کشور به زنان و دختران جوان که شماری از آنان اکنون باردار هستند ،‌دریافت کرده است.
این مقام سازمان ملل که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد هیئت سازمان ملل امروز از گزارشهایی در خصوص پنج زن آگاه شد که از سوی کلاه آبی ها مورد تعرض قرار گرفته بودند و سه تن از آنان زیر 18 سال هستند.»
گروهی از این هیئت پنجشنبه به بامباری در شمال بانگی می رود تا اطلاعاتی در خصوص این گزارشها که نظامیانی از جمهوری دموکراتیک کنگو در آن دخالت داشته اند ،‌به دست آورد.
این مقام سازمان ملل اعلام کرد دو تن از این پنج زن پس از این تعرض جنسی که چندین ماه ادامه داشته است ، باردار شده اند.
هیئت سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی پیش از این با ادعاهای مشابه مواجه بود. جوان ترین قربانی 11 سال داشت .
اواسط سپتامبر ،‌17 مورد اتهام بهره برداری یا سوء استفاده جنسی علیه نیروهای سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی به این هیئت گزارش شده است .
شماری از نظامیان فرانسوی عملیات سانگریس نیز به سبب تجاوز به کودکان در جمهوری آفریقای جنوبی تحت پیگرد قضایی قرار دارند .
این دست کم دومین بار است که نظامیان جمهوری دموکراتیک کنگو به آزار و اذیت جنسی در یک ماموریت سازمان ملل متحد متهم می شوند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آزادی صلح بانان سازمان ملل در سوریه