جلالی: در فوتبال ایران تنها تبحر در زمین کافی نیست/ تیم امید از بهترینهای 40 سال اخیر است


سرمربی سایپا می‌گوید سابقه داشته که سرمربی تیمی بوده و آن تیم در صدر جدول جای داشته اما تنها به خاطر اینکه قواعد دیپلماسی عمومی را بلد نبوده، صحبت هایی در مورد رفتنش می‌شده است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال اهواز درباره مستحکم بودن یا نبودن جایگاهش در سایپا اظهار کرد: من همواره در سال هایی که مربی بودم و کار کرده‌ام موضوعاتی درباره رفتنم پیش می‌آمد. من این را می دانم که کار کردن در فوتبال ایران تنها این نیست که در زمین فوتبال تبحر داشته باشید بلکه باید قواعد دیپلماسی عمومی را هم بلد باشید که من بلد نیستم. چون من فکر می‌کنم که درست این است که قابلیت هایمان در زمین بالا باشد.

او ادامه داد: من از این موضوع خیلی جاها لطمه خوردم چرا که قبل‌تر ها در تیمی سرمربی بودم و آن تیم در صدر جدول بود اما تنها به خاطر بلد نبودن قواعد دیپلماسی عمومی، صحبت های حاشیه‌ای می‌شد.

جلالی در پاسخ به اینکه آیا صحبت های شما کنایه بر این حرف است که فوتبال ناپاک است، گفت: منفعتی که من در فوتبال دارم، فقط مربوط به کارم است. کار من صرفا برای فوتبال است.

سرمربی تیم سایپا در مورد تیم امید نیز گفت: تیم امیدی که ما داریم در چهل سال اخیر از بهترین تیمها است. ما در حال حاضر در پست هایی که در سال های گذشته بازیکن نداشتیم، الان بازیکن داریم و اگر در پست هایی مثل دفاع ترمیم هایی شود، شرایط کاملا امیدوار کننده خواهد بود.

جلالی در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز اظهار کرد: ما در این بازی محروم نداریم اما حامد فلاح زاده و مسعود ابراهیم زاده از آسیب دیدگان ما هستند.

او ادامه داد: می‌دانیم بازی مقابل استقلال اهواز چقدر برای رتبه‌مان در جدول مهم است. خصوصا بازیکنانمان به اهمیت این بازی کاملا واقف هستند. بازیکنان امیدمان نیز دیروز به تمرینات آمدند که آماده هستند.

او درباره تعطیلات لیگ نیز گفت: تقریبا با تعطیلی های مکرر کنار آمده ایم و سعی کردیم از علوم تمرینی در دوره تمرین ها استفاده کنیم تا شرایط تیم را حفظ کرده باشیم.

جلالی افزود: قابلیت تیم ها بر اساس رتبه بندی در جدول نیست چرا که می‌بینیم تیم های پایین جدول با بالایی ها خوب بازی می‌کنند.

سرمربی سایپا در مورد احتمال کسب سهمیه آسیایی تصریح کرد: من اعتقاد دارم تیم ما قابلیت کسب سهمیه آسیایی را دارد. ما سعی می‌کنیم قدم ها را محکم و یکی یکی برداریم تا به این هدفمان برسیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد نکونام پرسید و گفت نکونام این روزها درباره سرمربی دیگر تیم ها مصاحبه می‌کند و ظاهرا تمرکزش روی تیم سایپا نیست، آیا در این مورد صحبتی با او داشته اید، تصریح کرد: من از این موضع کاملا بی اطلاع هستم اما چیزی که از عملکرد جواد می‌بینم این است که او مثل جوان 19 ساله با تمرکز بازی می‌کند و برای ما بازیکن تاثیرگذاری است.

جلالی در پاسخ به سوال در این مورد که از چه تعداد تاکتیک در بازی‌هایش استفاده می‌کند، گفت: دقیق نمی‌توانم بگویم از چه تعداد تاکتیکی استفاده می‌کنم اما ما یک استرس کلی برای بازی‌هایمان داریم و به تیم حریفمان نگاه می‌کنیم و با توجه به خصوصیاتش شگردهایی را برای تمرین انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
40 سال حسرت حضور تیم ملی امید در المپیک