انجام مطالعات جامع برای اجرای آموزش الکترونیکی در مراکز جهاددانشگاهی


معاون آموزش جهاددانشگاهی گفت: مشارکت جمعی و عملکرد یکپارچه، دو بعد اساسی عملی کردن انجام آموزش‌های الکترونیکی در جهاد دانشگاهی است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، محسن قرنفلی، امروز(28 آبان) در جلسه گفتگو و تبادل نظر پیرامون آموزش‌های بین‌المللی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: آموزش الکترونیکی در جهان و همچنین در کشور ما دارای سابقه‌ای طولانی است و در این زمینه کشور ما نیز با موفقیت‌هایی در کشور روبرو بوده است.

وی افزود: آموزش الکترونیکی موضوع مهمی است که برای اجرای آن در جهاد دانشگاهی باید مطالعه جامعی صورت گرفته و همه ابعاد، مزایا و معایب آن سنجیده شود.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی کشور عنوان کرد: اگرچه آموزش‌های الکترونیکی در گذشته به صورت انتخابی بود اما امروزه به ضرورتی برای موسسات و سازمان‌های آموزشی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای کامل این مهم در آموزش‌های جهاد دانشگاهی می توان دلایل عدم موفقیت خود و سایر سازمان‌های آموزشی در گذشته را در الکترونیکی کردن آموزش‌ها سنجیده و در آموزش‌های الکترونیکی جهاد دانشگاهی از آنها به عنوان تجارب گذشته استفاده کنیم.

قرنفلی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه کشور، دولت الکترونیک مدنظر قرار گرفته است، ذکر کرد: جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش‌های الکترونیک از جمله ارگان‌هایی است که به این برنامه دولت راه پیدا کرده است.

وی بر یکپارچه عمل کردن تمام مراکز آموزش جهاد دانشگاهی کشور تاکید و خاطرنشان کرد: مشارکت جمعی و عملکرد یکپارچه ، دو بعد اساسی عملی کردن این اقدام در جهاد دانشگاهی است که باید مورد توجه همه مراکز قرار گیرد.

وی در پایان با تاکید بر بهره‌گیری از تجارب و رفع ضعف‌های گذشته، بر بهره‌گیری از این تجارب در اجرای الکترونیکی کردن آموزش‌های جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آموزش جامع قطعات الکترونیکی