راشد یزدی: همسو کردن سلایق مختلف از ویژگی های نظام اسلامی است


یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه گفت: همسو کردن سلایق مختلف از ویژگی های نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد، حجت الاسلام و المسلمین"محمد کاظم راشد یزدی" در مراسم بزرگداشت 10 و 12 فروردین یزد با اشاره به ضرورت همبستگی و اتحاد، اظهار کرد: اختلاف سلیقه به دور از هرگونه کینه ورزی مهمترین عامل رشد و تکامل بیش از پیش جامعه در عرصه های مختلف است.

وی وجود خلع فکری، فرهنگی و مذهبی را آفت جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: خلع اجتماعی، مقاومت جامعه را در برابر آسیب‌های مختلف کاهش می دهد.

راشد یزدی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از جمله ضرورت های تدوین برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: همسو کردن سلیقه های مختلف در مورد تدوین و اجرای برنامه های راهبردی، از جمله ویژگی های نظام اسلامی ایران در منطقه است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره ضرورت انتقال اهداف حماسه 10 و 12 فروردین به نسل جدید، تصریح کرد: تبیین اهداف و رسالت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از دیگر وظایف مسئولان و دست اندرکاران در نظام اسلامی ایران است.

وی ولایت مداری را از دیگر ویژگی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه وحدت، همبستگی، تبعیت از مکتب اسلام ناب محمدی و جوشش ایمان قلبی آحاد ملت ایران است.

راشد یزدی تدوین برنامه های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ انقلابی، ایثار و شهادت را از جمله مهمترین رسالت دانشگاه ها و حوزه های علمیه درکشور عنوان و اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه استمرار و پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
«راشد» از زبان شیخ راشد - زندگی حجت الاسلام راشد یزدی