برخی مطالب دلواپسان بزرگنمایی است


استاندار خراسان رضوی گفت: برخی از مطالبی که بعضی از گروه‌های دلواپس مطرح می‌کنند بزرگنمایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، علیرضا رشیدیان امروز 14 دی‌ماه در آیین بهره‌برداری از پروژه پایانه و پارکینگ شهید هاشمی‌نژاد مشهد، عنوان کرد: برای تمامی مسئولان قانون شرط اساسی است برخی از مطالبی که بعضی از گروه‌های دلواپس مطرح می‌کنند بزرگنمایی شده است؛ مقام معظم رهبری در طی همراهی که با دولت داشتند به همگی نشان دادند که در بالاترین اقتدار، قدرت و توان ملی هستیم و کشور ما بسیار قدرتمند است.

وی افزود: کشتار شیعیان نیجریه، حمله به شیخ زکزاکی و در پایان اعدام آیت‌الله نمر موجب تداوم نهال عدالت و آزادی‌خواهی در منطقه به ‌خصوص عربستان می‌شود. عربستان تلاش می‌کند با قطع رابطه با ایران بر جنایت‌های خود سرپوش بگذارد.

وی ادامه داد: جنایتی که آل سعود انجام داد، اعتراضات گسترده‌ای را در دنیا موجب می‌شود؛ بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی که برای مسائل جزئی‌تر واکنش نشان می‌دادند، در این رابطه سکوتی مرگبار را در پیش گرفته‌اند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مردم عدالت‌خواه جهان از شهادت این عالم شیعه که چیزی جز آزادی و برابری نمی‌خواست و به‌هیچ سلاحی دست نبرد، غمگین هستند.

رشیدیان با اشاره به قطع روابط عربستان با ایران اظهار کرد: این قطع رابطه تلاش مذبوحانه از سوی عربستان برای این است که با غوغا و سروصدا بر جنایات خود سرپوش بگذارند، اما باید در اعتراضات قوانین و مقررات نیز رعایت شود؛ حرکت‌های تخریبی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی خاطرنشان کرد: قطع رابطه عربستان به ‌این معنی نیست که با مردم این کشور نیز قطع رابطه می‌کنیم بلکه ایران پذیرای زائران شیعه عربستانی است؛ برخلاف آنچه که بعضی می‌گویند دستگاه‌های اجرایی برای حفظ امنیت و دیپلماسی فعالانه عمل کرده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه‌ها برای حفظ حدود قانونی تلاش می‌کنند؛ باید طوری برنامه‌ریزی شود که درصورت اتفاق دوباره بتوانیم همراهی بین دولت و نیروی انتظامی را برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام پیش‌رو مسایل مختلفی از جمله انتخابات را در کشور داریم، عنوان کرد: خوشبختانه در ثبت نام‌ها تمام احزاب مشارکت خوبی را داشتند؛ این مسأله نشان دهنده اعتماد تمامی گروه‌های سیاسی به ‌نظام است در حال حاضر بررسی صلاحیت‌ها رو به اتمام است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب در رابطه با برنامه سال 95، اظهار کرد: یکی از دلایلی که ارائه این برنامه به تعویق افتاد تذکر ایشان بود؛ دولت به عنوان فرمانده کشور در مسایل اجرایی کار خود را به درستی باید انجام دهد، بخش اول از برنامه سال 95 روز گذشته ارایه شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر تصریح کرد: امیدواریم در این ایام بتوانیم با برنامه‌ها و اقدامات مختلف روحیه همدلی، اتحاد و مشارکت را در بین تمامی گروه‌ها افزایش دهیم. همراهی با مردم برکات زیادی برای دولت دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به دلیل کارشکنی سعودی‌ها قیمت نفت کاهش زیادی داشته است، گفت: با تمام این مشکلات به دلیل همدلی و هم‌زبانی که بین مردم و مسئولان وجود دارد، با مشکل جدی مواجه نشدیم.

رشیدیان در رابطه با مشهد 2017 نیز عنوان کرد: حمل و نقل برای آن زمان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ همت خوبی در تمام دستگاه‌ها وجود دارد؛ امیدواریم وعده‌های دولت در این رابطه محقق شود.

وی مسائل مربوط به‌ اتوبوس‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: شهرداری باید از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در پروژه‌های شهرداری استفاده کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آموزش تغییر عنوان مطالب و گذاشتن منبع در مطالب