سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه از لیمو، جوش شیرین و روغن زیتون برای پاکیزگی استفاده کنیم


چگونه از لیمو، جوش شیرین و روغن زیتون برای پاکیزگی استفاده کنیمچگونه/ برای آن دسته از کسانی که می خواهند استفاده از مواد شیمیایی را در زندگی شان کم یا کلاً قطع کنند، استفاده از پاک کننده های طبیعی یا بر پایه گیاهی می تواند به آنها در داشتن زندگی سالم کمک کند. به طور کلی برای این کار فقط نیاز به مواد غذایی ای پیدا می کنید که نه تنها برای پخت و پز استفاده می شوند بلکه دارای قدرت جادویی پاک کنندگی هم هستند. دستورالعمل های دقیق را در این مطلب می توانید بخوانید.
تمیز کردن با استفاده از قدرت جوش شیرین
1
لکه چای یا قهوه روی لیوان را با جوش شیرین پاک کنید. لیوان را از یک قسمت جوش شیرین و دو قسمت آب پر کنید و اجازه دهید در طول شب خیس بخورد، سپس روز بعد آن قسمت را بمالید تا پاک شود.
2
هنگام شستن لباس ها با اضافه کردن نصف فنجان جوش شیرین به مواد شوینده، لکه های لباس را از بین ببرید و آنها را روشن کنید.
از لیمو برای طراوت استفاده کنید
3
لکه های آب سخت را با مالیدن نصف یک لیمو روی سطح پاک کنید و با استفاده از یک کهنه آن را بیشتر برق بیندازید. (آب سخت: آبی است که حاوی نمک‌های معدنی از قبیل ترکیبات کربنات‌های هیدروژنی، کلسیم، منیزیم و غیره ‌است)
4
بوی غذاها، سیر، پیاز یا گوشت که به مدت طولانی روی دست هایتان مانده است را با لیمو از بین ببرید. روی دست هایتان آب لیمو و آب بمالید تا دوباره بوی طبیعی خود را به دست آورند.
5
خاصیت مبارزه با چربی را در مایع ظرفشویی افزایش دهید. برای قابلمه ها و ماهیتابه های فوق العاده چرب، چند قطره آب لیمو به مایع ظرفشویی اضافه کنید تا آنها را کاملاً تمیز کند.
از خاصیت جلادهندگی روغن زیتون استفاده کنید
6
کفش ها را با یک قطره روغن زیتون که آن را روی یک دستمال پنبه ای تمیز ریخته اید براق کنید. البته بیش از حد از روغن زیتون استفاده نکنید؛ تنها یک قطره برای درخشش هر دو کفش کافی است.
7
چسب یا برچسب قیمت روی محصولات را با چند قطره روغن زیتون و کمی زور بازو پاک کنید! با این حال مراقب باشید؛ چرا که اگر بخواهید این کار را روی مقوا انجام دهید، لکه روغن روی آن باقی می ماند.
8
اشیای فلزی را با یک پارچه پنبه ای نرم و چند قطره روغن زیتون جلا دهید و برق بیندازید.
نکات و هشدارها
چند قطره آب لیمو را به محلولی که از مقدار مساوی آب و سرکه درست شده اضافه کنید و از آن برای تمیز کردن پنجره ها استفاده کنید.
دو قسمت روغن زیتون و یک قسمت آب لیمو را با هم مخلوط کنید و از آن برای جلا دادن به مبلمان تان استفاده کنید.
لکه های سینک را با ریختن نمک و مالیدن نصف لیمو روی لکه ها از بین ببرید.
نصف فنجان سرکه و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و از آن برای جلا دادن به زیور آلات نقره تان استفاده کنید. آن ها را به مدت 3 ساعت یا بیشتر بخیسانید و سپس آب بکشید و تمیز کنید.


منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
استفاده از روغن زیتون برای پر پشت شدن مو و ابرو