فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لیام نیسون: کار با اسکورسیزی به تعهد زیادی نیاز دارد/ وقایع پاریس شوکه‌ام کرده است


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «لیام نیسون» که روز شنبه در جشنواره فیلم لس‌کابوس مکزیک حضور یافته بود درباره تجربه کار طولانی با «مارتین اسکورسیزی» در درام تاریخی «سکوت» که اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قرار است سال 2016 به نمایش درآید، گفت: کار با «اسکورسیزی» به تعهد زیادی نیاز دارد. او به تو تعهد و تضمین 200 درصدی می‌دهد و از تو یک تضمین 100 درصد می‌خواهد.

«نیسون» که برای بازی در نقش یک کشیش در این فیلم 20 پوند از وزن خود را کم کرده است، افزود: اسکورسیزی سر صحنه فیلمبرداری به سکوت محض نیاز دارد، اگر کوچکترین صدایی بشنود گویی چیزی روی سرش آوار شده است.

وی افزود: کار با یک نابغه خارق‌العاده است. ولی همه چیز به آمادگی داشتن بازمی‌گردد. زمانی‌که «پاولوییچ» (یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سکوت) به آپارتمان «اسکورسیزی» رفت تا درباره این پروژه 23 ساله با او صحبت کند، معلوم بود که این پروژه از مشکلات زیادی چون مسائل حقوقی و تأخیر چندین باره رنج می‌برد، می‌دانستم که بازی در این فیلم برایم یک ریسک محسوب می‌شود. من یا باید سریع آن را می‌پذیرفتم یا عوامل فیلم را ترک می‌کردم.

وی گفت: شروع فیلمبرداری نیز با یک تکان شدید همراه بود، زمانی‌که تایپه به خاطر یک زلزله 6.1 ریشتری به شدت لرزید و ما که در طبقه پانزدهم هتل بودیم به شدت تکان تکان می‌خوردیم. حقیقتا وحشتناک بود. احساس می‌کردی که کل دنیا در حال لرزیدن است. فکر می‌کنم که زلزله‌های پیاپی در این منطقه بر زندگی مردم تأثیر آشکار داشته است.

او در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر احساس او از وقایع اخیر پاریس گفت: همه ما در شوک به سر می‌بریم.

نیسون در ادامه درباره پیام و سؤال مطرح شده در فیلم «سکوت» گفت: در تمام فیلم به دنبال جواب این سؤال بودیم که آیا خدا وجود دارد؟

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «سکوت» داستان دو کشیشی است که به قصد پیدا کردن مرشدشان و تبلیغ دین مسیحیت به ژاپن سفر می‌کنند و در این راه با سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری روبرو می‌شوند.

«اسکورسیزی» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای اقتباس شده از رمانی به همین نام ساخته است و این فیلم هم‌اکنون در مرحله پس از تولید است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیوگرافی لیام نیسون