فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دیدار با «دایناسور خوب» در سینماهای جهان


خبرگزاری مهر:  «دایناسور خوب» محصول تازه شرکت پیکسار، تخیلی از دوران ماقبل تاریخ است و از شما می خواهد تصور کنید اگر آن ستاره دنباله دار به زمین نمی خورد و نسل دایناسورها از بین نمی رفت الان دنیا در چه وضعیتی بود.

در این انیمیشن، بچه دایناسوری به نام آرلو اسیر طوفان شده و مجروح و غمگین از رودخانه ای دور از خانه سر در می آورد. آشنایی و دوستی او با یک پسربچه نئاندرتال آغاز ماجرا و بازگشت او به خانواده است.

دیدار با «دایناسور خوب» در سینماهای جهان«دایناسور خوب» اولین فیلم بلند پیتر سان، کارگردان آمریکایی است. او که یکی از انیماتورهای باسابقه شرکت پیکسار است در افتتاحیه فیلم با اشاره به علاقه‌اش به دایناسورها از دوران کودکی می گوید: «وقتی در موزه این اسکلت های فوق العاده را می بینی که روزی روی زمین راه می رفتند باورت نمی شود. تنوع گونه های این موجود فوق العاده است و اعجاب آور اینکه میلیون ها سال روی زمین زندگی می کردند.»

فیلم برداشتی دایناسوری از سناریوی معروف یک پسربچه ( آپاتوسور) و سگ مهربانش (کودک جنگلی) است. آرلو ضمن عبور از سرزمینی اسرارآمیز و سخت، به توانایی در روبرو شدن با ترس ها و همچنین قابلیت های دیگرش واقف می شود.

انیمیشن شرکت پیکسار سرشار از شخصیت های عجیب و غریب و گوناگون از جمله تی رکس رهبر سالخورده و غرغروی گروه است.


ویدیو مرتبط :
آب برای فیل ها به زودی سینماهای جهان را تسخیر می كند