آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



بجنوردی ها آش« مرگ برآمریکا» پختند


مهر/ همزمان با روز ملی حماسه ۹ دی، شماری از جوانان مومن و انقلابی بجنورد با هزینه خود، آشی با عنوان «مرگ برآمریکا» پختند تا در راهپیمایی امروز آن را بین راهپیمایان توزیع کنند.
برای پخت این آش بیش از نیم تن مواد اولیه و حبوبات استفاده شده است.
مجریان این طرح از صبح دیروز برای پخت این آش دست به کار شدند و صبح امروز این آش برای توزیع بین مردم آماده شده است.
بیش از چهارهزار ظرف یکبار مصرف برای توزیع این آش آماده شده که از ساعت ۹ صبح امروز در میدان شهید این شهر بین راهپیمایان توزیع خواهد شد.
یکی از جوانان دست اندرکار و مجری این طرح گفت: این آش با عنوان«مرگ برآمریکا» و به نیت سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری پخت شده که پیش از ظهر امروز در بین راهپیمایان 9 دی توزیع می شود.
وی تصریح کرد: تبعیت و پیروی از ولایت، امروز در رگ‌های همه مردم و جوانان ایران اسلامی و جوانان انقلابی و مسلمان سراسر جهان جریان‌ دارد و ما امروز این تبعیت را با فریاد کردن شعار «مرگ برآمریکا» بگوش جهانیان می رسانیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرگ برآمریکا یعنی:مرگ بر سیاست های آمریکا