مینو مداح: خواسته‌ام علیزاده و خدابنده در لیگ مسابقه ندهند/ ایزدی اردو را ترک کرد


مینو مداح می‌گوید سابقه خوب کمرانی در تیم ملی نونهالان و بزرگسالان باعث اضافه شدن او به کادر فنی بزرگسالان بوده است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص ملحق شدن مهرو کمرانی به کادر فنی تیم ملی ، اظهار کرد: مهرو کمرانی از روز گذشته به جمع کادر فنی اضافه شد. این تصمیم تنها از سوی کادر فنی گرفته نشد بلکه ریاست فدراسیون و نایب رییس بانوان در تصمیم گیری تاثیر گذار بودند. سابقه حضور خوب کمرانی در تیم ملی نونهالان و بزرگسالان باعث این همکاری شد. فاطمه نعمتی نیز همچون گذشته در کادر فنی حضور دارد. امیدوارم این کادر به کسب نتیجه در رقابت های کسب سهمیه کمک کند.

وی در خصوص اردوهای آمادگی ملی پوشان گفت: کیمیا علیزاده در مسابقات لیگ بانوان از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شد. آسیب دیدگی اکرم خدابنده نیز از مرحله دوم رقابت های گرند پری به طور کامل برطرف نشده بود به همین دلیل چند روزی اردوها تعطیل بود تا ریکاوری خوبی داشته باشند، اما تا جایی که امکان دارد تمرینات را تحت نظارت پزشک ادامه می دهیم.

مداح با بیان این که دو تکواندوکاری که برای کسب سهمیه تلاش می کنند در لیگ برتر بر روی شیاپ چانگ نمی‌روند، افزود: علیزاده برای حفظ آمادگی در رقابت های لیگ بازی کرد. البته من با این کار مخالف بودم. بعد از این هم درخواست داده ایم که در لیگ برتر مبارزه نکنند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: شکرانه ایزدی از زمانی که متوجه شد که در ترکیب اعزامی تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه نیست، از حضور در اردوها انصراف داد. البته در هر دور اردوها چندتن از برترین تکواندوکاران کشور به عنوان حریف تمرینی حضور دارند.

مداح در پایان گفت: نمی توان شرایط را ایده آل دانست اما مسئولان فدراسیون تلاش می کنند که کم و کاستی در اردوها نباشد. علیزاده و خدابنده نیز زحمات زیادی می کشند. امیدوارم ثمره تمام این تلاش ها را ببینیم و با کسب دو سهمیه زحمات را کامل کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مداح اهل بیت حاج سعید ایزدی منش (طشت گذاری 92)