سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شوهرم به من خرجی نمی دهد


شوهرم به من خرجی نمی دهدخراسان/ 23 ساله ام و 4 سال است که ازدواج کرده ام. همسرم به من خرجی نمی دهد و من به زور ماهی 50 هزار تومان از او می گیرم. هزینه شارژ من کارت، شارژ موبایل و رفت و آمدم به بیرون و لوازم شخصی ام را باید خودم بدهم. از دستش خسته شده ام. لطفا کمک و راهنمایی ام کنید. من دیگر تحمل ندارم.
مخاطب گرامی! شما هیچ اطلاعاتی درباره شوهرتان به ما نداده اید تا بتوانیم به دلایل مشکلتان بپردازیم و بر آن اساس، راهکارهایی خدمتتان ارائه دهیم. با این حال و در ادامه، به رایج ترین دلایل و راهکارهایی می پردازیم که ممکن است برای شما مشکل ایجاد کرده باشد.
شرایط شغلی همسرتان را در نظر بگیرید
اگر همسرتان در این مدت دارای شغلی بوده ولی درآمد مناسبی برای زندگی تان نداشته، مشخص است که شما از ابتدای زندگی مشترک کمبودهای زیادی را تحمل کرده اید و آدم صبوری هستید و ادامه زندگی مشترک در این مدت، بیانگر موفقیت است. با این حال سعی کنید با همفکری یکدیگر در جهت توسعه شغلی و در نهایت کسب درآمد بیش تر همکاری کنید تا شرایط زندگی را با یاری شوهرتان ارتقا دهید.
دلیل سخت گیری مالی همسرتان را بررسی کنید
در صورتی که همسر شما شغل مناسب و درآمد رضایت بخشی دارد ولی نسبت به شما تنگ نظر و به اصطلاح خسیس است و در ارائه امکانات و نیازهای اولیه شخصی، سخت گیری می کند به طور مسالمت آمیز و دوستانه با او صحبت کنید.
همچنین با دلایل منطقی او را قانع کنید که این حق شماست و باید بیشتر از این ها امکانات مالی در اختیار شما قرار دهد.
قبل از خریدهایتان با همسرتان مشورت کنید
در ضمن پیش از خرید هر وسیله ای برای منزل با همسرتان مشورت کنید. با وجود اختلاف نظر، مشورت کردن ضروری است تا پس از خرید با لجبازی او روبه رو نشوید. به این ترتیب، مانع از جنجال شده و زمینه سازی کرده اید.
خودتان تولیدگر باشید
هرچند وظیفه اصلی و اولیه مردان در خانواده تامین نیازهای اقتصادی است و این مسئولیت خطیر بر عهده آن ها گذاشته شده اما سایر اعضای خانواده با توجه به سن و جنسیت و فرصتی که در اختیار دارند، می توانند در راستای تولید و افزایش درآمد و کمک به اقتصاد خانواده تلاش کنند تا همه از نتیجه آن بهره ببرند؛ بنابراین شما می توانید یکی از ده ها نوع کار تولیدی، هنری، کسب و کار خانگی را که مخصوص خانم هاست برحسب علاقه و توانتان انتخاب کنید تا هم احساس پویایی و توانمندی خود را به دست آورید و هم کمکی به اقتصاد خانواده کنید و نیازهای لازم و ضروری زندگی تان را برطرف سازید.
نیازهای شخصی مازاد خود را مدیریت کنید
اگر زندگی تان را دوست دارید نباید رضایت بدهید به بهانه خریدن وسایل اضافی که توجیه اقتصادی ندارد، کانون گرم خانواده تان آسیب ببیند. بنابراین شما باید خواسته های خود را متعادل کنید و در این زمینه با کمی دقت بیشتر، دست به هزینه بزنید.


منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
جناب خان با مهمانان خرجی