پایان مرحله مقدماتی المپیاد تکنیسین‌های ایران


مرحله مقدماتی المپیاد تکنیسین‌های ایران که از 19 آبان ماه شروع شده، پس از 25 روز به پایان رسید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مرحله مقدماتی المپیاد تکنیسین‌های ایران با حمایت شرکت سامسونگ، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای و آکادمی مهندسی سامسونگ، به‌منظور قدردانی از برترین تکنیسین‌های ایران و معرفی آن‌ها به جامعه و صنعت برگزار شد.

در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، 2032 تن در چهار گرایش نصب و تعمیر کولر گازی، موبایل و تبلت، صوتی و تصویری و لوازم‌خانگی ثبت‌نام کردند که از این میان، 439 تن در گرایش کولرگازی، 507 تن در گرایش صوتی و تصویری، 529 تن در گرایش موبایل و تبلت و 517 تن نیز در گرایش لوازم‌خانگی، شرکت کرده بودند.

در مرحله مقدماتی، داوطلبان باید در مدت 40 دقیقه به 60 سؤال تخصصی در گرایش موردنظرشان پاسخ می‌دادند. با پایان یافتن مرحله مقدماتی، از 100 تن برتر هر گرایش برای شرکت در محله نیمه‌نهایی که از 17آذر شروع و تا پایان روز 18 آذر ادامه خواهد داشت، دعوت به عمل می‌آید. در مرحله نیمه‌نهایی، داوطلبان باید با استفاده از اطلاعات کاربری اختصاصی خود که از طریق پیامک و ایمیل برایشان ارسال می‌شود، به سایت المپیاد مراجعه کنند و به سؤالات تخصصی گرایش خود، پاسخ دهند.

پس از پایان مرحله نیمه‌نهایی، 10 تن برتر هر گرایش به مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای در شهر کرج دعوت می‌شوند تا در آزمون‌های عملی و تئوری پایانی شرکت کرده و درنهایت، نفرات برتر هر گرایش مشخص می‌شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
یاسر شرقاوی - آل عمران - ایران 1386 - مرحله مقدماتی