کاپیتان فوتبال بانوان سیرجان: فدراسیون هیچ پاداشی برای قهرمانی نداد


کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل بانوان شهرداری سیرجان گفت: فدراسیون فو‌تبا‌ل به جز کاپ و مدال قهرمانی هیچ پاداشی به تیم قهرمان لیگ نداده است.

طاهره سلیم پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره لیگ برتر فو‌تبا‌ل بانوان، اظها‌ر کرد: لیگ امسال خیلی خوب بود و شاهد آن بودیم که ر‌قا‌بت‌ها نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده بود. اگر از نظر فنی بخواهیم بگوییم تک تک بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند.

سلیم پور در ادامه افزود: لیگ نسبت به سال‌های پیش متعادل‌تر بود و در پایان نیم فصل کسی نمی دانست که کدام تیم قهرمان می‌شود؛ موضوعی که در سال‌های گذشته تقریبا مشخص بود.

کاپیتان تیم شهرداری سیرجان درباره قهرمانی تیم خود در لیگ برتر، اظها‌ر کرد: برای هر شخص و هر مجموعه کسب عنوان قهرمانی باعث افتخار و خوشحالی است و خوشحالم که توانستم نتیجه‌ یک سال زحمت خودمان را با کسب عنوان قهرمانی بگیریم. تیم یک دست و خوبی داشتیم و در ترکیب اصلی تیم پنج بازیکن سیرجانی داشتیم که این موضوع با اهمیتی است.

او در ادامه افزود: بازیکنان ما از لحاظ فنی بسیار پیشرفت کرده بودند، چرا که همه ما تلاش زیادی در تمرینات انجام دادیم تا به نتیجه‌ خوبی برسیم. با استفاده از بازیکنان غیر بومی موفق شدیم به ترکیب ایده‌آل برسیم و در نهایت هم عنوان قهرمانی را از آن خودمان کردیم.

سلیم پور با بیان این که دستمزد بازیکنان شهرداری سیرجان نسبت به باقی مدعیان پایین‌تراست، گفت: دستمزد بازیکنان شهرداری سیرجان در برابر تیم‌هایی که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند پایین‌تر است و آنها سه یا چهار برابر ما دریافتی دارند. شهرداری با برخی مشکلات مالی روبرو بود و بچه‌ها مجبور شدند کوتاه بیایند، اما با کسب عنوان قهرمانی ارزش کارمان مشخص می‌شود و به حقمان می رسیم.

او در ادامه افزود: ما با این قهرمانی بسیار دلگرم شدیم و بچه‌ها امیدوارند مبلغ قراردادهایشان بالا برود. قطعا با پرداخت پاداش انگیزه‌مان بالاتر هم می‌رود. سال آینده هم تیم‌ها در مصاف با ما انگیزه زیادی دارند چرا که می‌خواهند برابر قهرمان خودی نشان بدهند.

کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل شهرداری سیرجان با انتقاد از عدم دریافت جایزه و پاداش از طرف فدراسیون گفت: هنوز هیچ خبری نشده است و من که کاپیتان تیم هستم فقط مدال و کاپ دریافت کردم. سابقه حضور در تیم‌های دیگر را هم داشته‌ام و در همان تیم‌ها هم فقط کاپ و مدال به ما داده شد. باشگاه اگر خودش بخواهد تقدیر می‌کند، ولی فدراسیون بابت قهرمانی پاداشی به ما نداده است. اخبار بانوان هم خیلی خوب پوشش داده نمی‌شود و امیدوارم شرایط ما از این بهتر شود و بتوانیم به حقمان برسیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
سخنان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان