پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی درگذشت آیت‌الله مولانا بروجردی


نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد درگذشت آیت‌الله مولانا بروجردی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد درگذشت آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد، اسوه تقوا و فضیلت حضرت آیت ‌الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی موجب تاثر و تالم گردید، این عالم ربانی پس از بهره‌مندی از اساتید ارزشمند و عالی حوزه‌های علمیه نجف و قم عمر پُر برکت خود را به تدریس و تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) سپری نمود و آثار علمی متعدد و متنوع از خود به یادگار گذاشت.

ایشان در سنگر علم فقیهی وارسته و نویسنده‌ای صاحب‌نظر و در سنگر جهاد مبارزی نستوه و در میدان عمل انسانی زاهد و با تقوی بود که با خطابه های روشنگرانه خود تشنگان معارف اهل بیت علیهم السلام را سیراب نمود.

اینجانب ضایعه رحلت این روحانی جلیل‌القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه به‌ویژه به مردم ولایت‌مدار و عالم پرور شهرستان بروجرد تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر را برای بازماندگان و دوستداران این عالم فرزانه مسئلت دارم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت1)