محبوب
2 دقیقه پیش | امیت سرکیسیان، اولین شهید مدافع حرم ارامنه! / شایعه 0506این تصویر جعلی است و عکس اصلی مربوط به شهید مدافع حرم هادی شجاع در مشهد می باشدمتن و پاسخ شایعه |
2 دقیقه پیش | وقتی موبایل برای سلامت شما مفید می شود!!جریان سریع امور در دنیای امروز به حواسپرتی بیشتر و نداشتن وقتی برای آسودگی انجامیده است. در چنین شرایطی نیازهای بدن به آسانی فراموش میشود. خوشبختانه همان وسایلی که ... |
کامران رسولزاده، خواننده و ترانهسرا: لابیهای پخش آثار نمیگذارند برخی آثار شناخته شوند
  X  
کامران رسولزاده، خواننده و ترانهسرا: لابیهای پخش آثار نمیگذارند برخی آثار شناخته شوند
باشگاه خبرنگاران/ کامران رسول زاده خواننده و ترانهسرا در خصوص پیام اصلی کنسرتهای خارج از کشور خود گفت: پیام کنسرت اخیر دوستی فرهنگها و ملتهای مختلف جهان و اشتراکات فرهنگی به واسطه موسیقی بود که همین بهانهای میشود تا مخاطبان موسیقی با فرهنگ دیگر کشورها آشنا شوند.
وی افزود: پیشنهادات زیادی از سوی کشورهای دیگر دارم که فعلاً در دست بررسی است و از جهتی دیگر به علت اینکه کنسرت اخیر انرژی بسیاری از ما گرفته زمان زیادی را میخواهیم تا این مسیر را ادامه ندهیم و اما مطمئناً راهی که پیش گرفتهایم را ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: محتوا آثارم غالباً مضامین اجتماعی است. همانطور که درآلبوم در «دستهای نامحرم» مضامینی مثل کودکان کار، معضلات اجتماعی، خیانت، و پرداختن به مفهوم «زن» کمتر به کار برده شده را استفاده کردم.
رسول زاده در رابطه با فاصله موسیقی ایران با موسیقی بینالمللی عنوان کرد: موسیقی کشورمان را با موسیقی جهان که بر محوریت زبان بینامللی است نمیتوان مقایسه کرد زیرا سعی کردیم که بر اساس فرهنگ فارسی پیش برویم و همین باعث شده است تا از این لحاظ ما محدودتر نسبت به کشورها باشیم و در حوزه موسیقی کلاسیک، ارکسترهای ملی توانسته به خوبی پیش برود و اخبار مثل هم منعکس شود.
وی افزود: با باز شدن دروازه کنسرتها به سمت برگزاری اجراهای چندجانبه میتوانند زمینه برای معرفی خوانندگان جوان و پیشکسوتان عصر موسیقی باشد.
وی بیان کرد: پیش تمرکز بر روی مجامع بینالملی باید به تولیدات داخلی توجه کنیم و آثاری با مضامین فرهنگی و سازنده به گوش مخاطبان برسانیم. اما متأسفانه برخی آثاری که به خوبی تولید میشوند به واسطههای لابیهایی که در بخش آثار وجود دارند خیلی در میان مردم شناخته نمیشوند و مانع از دسترسی عموم مردم به آنها میشوند.
رسول زاده در رابطه با بالا بردن سطح کمیت کار آثار تولیدی گفت: موسیقی مصرفی ما باید متنهای قابل احترام و به دور از خشنونت باشد زیرا زبان و ادبیات ما در طول تاریخی چنین چیزی را تجربه نکرده است و این روند از زمانی آغاز شده که موسیقی الکترونیک و دم دستی با نگاهی غیر تخصصی گسترش پیدا کرد.
وی ادامه داد: در دورهای که موسیقی اخلاق را شکستهایم و با تجاری شدن آن کسی به عاقبت دائمی مردمی فکر نمیکند.
ویدیو مرتبط :
پخش ترانه:ویگن،در گزارش انتخاباتی کامران نجف زاده!