جزئیات خودکشی والدین 2 فرزند معلول بخاطر فقر


ماجرای خودکشی والدین دو فرزند معلول

آقای «جان تی س ها» 33 ساله و همسر او خانم «جولیا» 30 ساله آخرین شام خود را به همراه دختر 4 ساله و پسر 6 ساله شان در خانه شان واقع در «بیلینگ شارتس» در سال گذشته خوردند و سپس این دو از دوست خانوادگی خود «جوزف ماشیلوان» خواستند تا از 2 کودک معلولشان نگهداری کند.

چند ساعت بعد آقای «جوزف با دریافت پیامی از دوست خود با نگرانی با پلیس تماس گرفت.

در متن فرستاده شده نوشته شده بود (لطفا به بچه هایم بگو که من عاشقشان هستم) وقتی آقای» جوزف «در ساعت 8 صبح به خانه دوست خود رفت با جسد این زوج رو به رو شد که یک پیام خودکشی در کنار آن ها وجود داشت و از» جوزف «خواسته بودند تا» کریسمس «را با بچه های این زوج جشن بگیرد و از آن ها نگهداری کند.

هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت این زوج جان خود را از دست داده بودند به طوری که جسد خانم» جولیا «بر روی تختش و آثار خون بر روی صورتش بود و جسد آقای» جان «که از سقف خانه خود را حلق آویز کرده بود.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این زوج به علت فقر و نداشتن پول کافی برای گذراندن زندگی با داشتن 2 فرزند معلول و فشار روانی دست به خودکشی زدند.

خانواده خانم» جولیا «در گزارش خود به پلیس گفتند: از این خبر شوکه شدند و باور نمی کنند که دخترشان که عاشق زندگی و وقت گذراندن با فرزندان خود بود اینگونه به زندگی خود پایان دهد.

جزئیات خودکشی والدین 2 فرزند معلول بخاطر فقر


ویدیو مرتبط :
تفاوت رفتار فرزند با والدین با رفتار والدین با فرزند