داریوش ارجمند و مجید مظفری در مراسم مزایده پیراهن هادی نوروزی


مجید مظفری عصر امروز در مراسم مزایده پیراهن هادی نوروزی که از سوی موسسه خیریه کودکان دارالاکرام در هتل ثامن مشهد برگزار شد، اظهار داشت: به موسسه دارالاکرام که کرامت ذاتی انسان را معنا کردند تبریک می‌گویم، البته این همیاری و دست گرفتن در فرهنگ ایرانی است و ما این‌طور بزرگ شدیم و شک نداریم که تمام خیرین کمک می‌کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: از شک تا ایمان فاصله کمی است و در فرهنگ ما دست گرفتن و کمک کردن وجود دارد و همه شما شکوفه‌های کرامت، فرزندان من هستید.

مظفری خاطرنشان کرد: دستان من نقاشی بلد نیست اما دلم برای شما کودکان و شکوفه‌های کرامت پر می کشد.

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این مراسم بیان کرد: خوشحالم که در این شهر هنوز هم کسانی هستند که این برنامه‌ها را تدارک می‌بینند؛ فعالیت موسسه دارالاکرام را در کلام نمی‌توان توصیف کرد بلکه باید آن‌ها را به چشم دید و لمس کرد.

ارجمند تاکید کرد: بدون حضور خیرین این تشکیلات نمی‌تواند کار خود را ادامه دهد و در تمام ایران خیرین می‌کوشند تا با جمع آوری پول به بیماران سرطانی، کودکان کار وغیره کمک کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: مردم در زمینه کارهای خیر بسیار بزرگ و دوست‌دار افراد نیازمند هستند و به‌خاطر نعمت و ثروتی که خداوند به آن‌ها داده، شکرگزار هستند، خیرانی که معتقدند آن‌چه امروز خداوند به ما داده تنها به ما اختصاص ندارد و باید آن را در راه کمک به نیازمندان خرج کرد.

وی گفت: خوشحالم که اینجا نیز خیرین گشاده دستی حضور دارند و شکوفه‌های موسسه را بی نیاز می‌کنند.

منبعك تسنیم


ویدیو مرتبط :
حواشی ختم هادی نوروزی و بایگانی پیراهن شماره ۲۴