نتایج مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در گیلانغرب


رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور با حضور 180 دونده از سراسر کشور در گیلانغرب برگزار شد.

حمیدرضا فردین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، نتایج این رقابتها را به شرح زیر اعلام کرد: رقابتهای دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان، سه‌شنبه، 8دی در شهرستان گبلانغرب برگزار شد. 180 دونده از 25 استان در این مسابقات حضور داشتند که در بخش تیمی رده سنی جوانان که در مسافت هشت کیلومتر برگزار شد، تیم استان همدان توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم‌های آذربایجان شرقی و خراسان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش انفرادی رده سنی جوانان، عطا اسدی از استان آذربایجان شرقی اول شد، مهدی هژبرخواه از استان آذبایجان غربی دوم و ایمان طالبی رسا از استان همدان سوم شدند.

در بخش تیمی بزرگسالان نیز که در مسافت 12 کیلومتر برگزار شد، تیم استان فارس اول شد، و تیم‌های آذربایجان شرقی و ایلام دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی بزرگسالان نیز محمدرضا ابوترابی از اصفهان اول، حسین کیهانی از کرمانشاه دوم و محمدجواد صیادی از استان فارس سوم شد.

به نفرات اول هر رده سنی این مسابقات 1.5 میلیون تومان، نفرات دوم یک میلیون تومان، نفرات سوم 700 هزار تومان، نفرات چهارم 500 هزار تومان، نفرات پنجم 300 هزار تومان و نفرات ششم 200 هزار تومان جایزه نقدی پرداخت شد.

رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه همچنین گفت: این مسابقات با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گیلانغرب برگزار شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
معرفی برگزیدگان مسابقه دوی صحرانوردی دانشجویان برخوار