فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مجتمع فرهنگی وهنری در کلاردشت ساخته می شود


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری کلاردشت ، احد جاودانی در نشستی که با هدف امضای تفاهم نامه واگذاری زمین میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شهرداری کلاردشت در فرمانداری این شهرستان برگزارشد ، گفت : به مدت شش ماه آینده باید کارمطالعاتی و نقشه این طرح تهیه و حدود سه سال نیز ساخته شود.
وی ، افزود : طبق این تفاهم نامه شهرداری قطعه زمینی به گستره حدود دو هزار و 500 متر منوط به حفظ مالکیت آن به مدت 55 سال برای اجرای این طرح واگذارکرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به حضورچشمگیر گردشگران با فرهنگ ها و سلایق مختلف به این استان بویژه درغرب مازندران ، گفت : در چنین شرایطی روز به روز مسئولیت متولیان فرهنگی دراین منطقه گردشگرپذیربیشتر شده و باید برای حفظ فرهنگ بومی ، ارزش ها و باورهای دینی منطقه زیرساخت های لازم را دراین حوزه فراهم کرد .
فرماندارکلاردشت نیز با قدردانی از پی گیری های پیوسته مسئولان ادارات ذیربط برای ساخت این مجتمع دراین شهرستان ، گفت : کلاردشت بواسطه برخورداری از مواهب طبیعی ومنحصر بفرد در حوزه گردشگری هرسال میزبان شمارچشمگیر گردشگران داخلی و خارجی است.
ایوب صالحی ، افزود : درچنین شرایطی شاهد ورود خرده فرهنگ ها از سوی این دسته از گردشگران به این منطقه هستیم بنابراین باید برای پیشگیری ازتاثیرپذیری فرهنگ بومی ناشی از این خرده فرهنگ ها در منطقه هوشیار بود .
وی ، ساخت مجتمع فرهنگی را گامی موثری دراین بخش دانست و برای شتاب بخشی در فرآیند ساخت و بهره برداری از آن خواستارعزم جدی تر مسئولان نهادهای ذیربط درشهرستان شد.
شهرستان کلاردشت با جمعیتی دستکم 20 هزار نفر جمعیت ثابت و 30 هزار نفر جمعیت متغییر درغرب مازندران واقع است.ک/1
7078/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سوقندی کانون های فرهنگی وهنری وجنگ نرم 3