سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چند فوت کوزه‌گری که فقط آرایشگرها می‌دانند


 چند فوت کوزه‌گری که فقط آرایشگرها می‌دانندمجله سیب سبز/ 1- دو عدد بیگودی را در جهت مخالف هم بپیچید، حسن این کار در آن است که برای بستن آنها فقط از یک سنجاق استفاده می‌کنید. به این طریق اگر سنجاق کم داشته‌ باشید، مشکلی پیش نمی‌آید.
2- موهای فر کنار گونه را می‌توان به راحتی درست کرد. حلقه‌ای از مو را دور انگشت سبابه بپیچید و بعد آن را طوری نگه دارید که وسط آن خالی بماند و سپس سنجاق (کلیپس) را روی آن بزنید.
3- وقتی می‌خواهید دالبرهای نرمی به موهای‌تان ببخشید از سنجاق‌های بلند استفاده کنید. موها را دور انگشت پیچیده و بعد حلقه مو را تا نزدیکی سر بپیچید و فر را کاملا صاف و تخت نگه دارید و به کمک یک سنجاق محکم ببندید به طوری که حلقه مو راست بایستد.
4- موهای فر پشت گردن برای مواقعی که موی سر کوتاه است به وسیله سنجاق زده می‌شوند. برای پیچیدن این فرها، شانه دسته‌داری را برداشته و به کمک آن دسته‌ای از موها را در دسته شانه بپیچید و سنجاق بزنید.

منبع:


ویدیو مرتبط :
فوت کوزه گری