اربعین 95 محور ایلام - مهران چهاربانده می‌شود


استاندار ایلام گفت: چهار جاده اصلی در استان وجود دارد که 2 جاده از سمت ملکشاهی و ایلام به مهران ختم می‌شود و در نظر داریم برای اربعین سال آینده جاده ایلام به مهران را 4 بانده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «محمدرضا مروارید» در مرز مهران اظهار کرد: برای اربعین امسال اقدامات گسترده‌ای را با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی انجام دادیم و تقریباً در همه موارد بیش از 3 برابر ظرفیت زیرساخت‌ها را افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه فعالیت مرزبانان در راستای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین "جهادی" و "ایثارگرانه" است، افزود: با توجه به افزایش سالانه زائران اربعین و عدم تناسب زیرساخت‌های پایانه مهران با حجم زیاد زائران، در نظر داریم یک پایانه بزرگ با نام پایانه اربعین در کنار این پایانه، ویژه ایام اربعین بسازیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه فعالیت مرزبانان در این مراسم جهادی و ایثارگرانه است و علاوه بر انجام موفق وظایف خود، یاور برخی دیگر از ارگان‌ها در انجام وظایفشان بودند، تصریح کرد: اخلاص، رفتار مردمی و برادرانه نیروهای مرزبانی با مردم مثال‌زدنی است.

وی، پیگیری‌های مرزبانان و برگزاری چندین نشست با فرماندهان مرزبانی و مسئولین عراقی برای برپایی باشکوه این کنگره عظیم را مهم و اساسی برشمرد و گفت: دیپلماسی مرزبانان در رفع مشکلات اربعین ستودنی بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دو حادثه عجیب رانندگی در محور دالاب در شهرستان ایلام