سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سوریه خواستار اقدامات جدی و بازدارنده شورای امنیت برای توقف کمک ها به تروریست ها شد


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این نامه ها تاکید شده است که کشورهای حامی گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش، باید مسئولیت خود را در خصوص جنایات خونین آنها در مناطق مختلف سوریه و کشتار شهروندان بی گناه سوری تحمل کنند.
در این دو نامه خاطرنشان شده است: گروه های تروریستی مسلح که برخی آنها را « مخالفان مسلح معتدل» می خوانند، در روزهای گذشته به مناطق امن مسکونی سوریه به صورت بی هدف حمله کرده و این حملات در چارچوب تکمیل سریال جنایات وحشیانه تروریستی قرار دارد که دستور اجرای آنها را اربابان تروریست ها در برخی پایتخت ها از جمله ریاض ، دوحه و آنکارا صادر می کنند.
وزارت امور خارجه سوریه تصریح کرده است که هدف افزایش این حملات وحشیانه و جنایات تروریستی ، سنگ اندازی و کارشکنی در مقابل تلاش ها برای پایان دادن به بحران سوریه از جمله متوقف کردن گفت وگوهای سوری – سوری و همچنین بالابردن روحیه در حال فروپاشی تروریست ها است که شکست های سختی را در مقابل نیروهای قهرمان ارتش عربی سوریه متحمل شده اند.
در این دو نامه خاطرنشان شده است: صبح روز چهارشنبه گذشته( سوم فوریه) تروریست های مسلح محله های مسکونی در درعا را با ده ها خمپاره وموشک هدف قرار دادند، ودر اثر این جنایت 17 شهروند سوری کشته و101 نفر دیگر زخمی شدند و همچنین خسارت هایی سنگین به خانه ها ، فروشگاه ها و تاسیسات زیر بنائی وارد شد.
وزارت خارجه سوریه تصریح کرده است:همچنین گروه های تروریستی همچنین با موشک برخی مناطق مسکونی در شهر و ریف حلب را هدف قرار دادند و در شهرک حرستا نیز گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» مناطق مسکونی را با ده ها موشک هدف قرار داد و این جنایات منجر به کشته و زخمی شدن چند شهروند بی گناه سوری شد.
براساس این گزارش، تروریست های تکفیری بعداز شکسته شدن محاصره دو شهرک راهبردی نبل و الزهرا در ریف شمالی حلب به دست نیروهای ارتش عربی سوریه و نیروهای مردمی و همپیمانان آنها با موشک و خمپاره به این دو شهرک حمله کردند که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی گناه منجر شد.
خاورم ** 1324

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شورای امنیت از استقرار صلح در سوریه حمایت کرد