سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نظم در خانه را از کجا شروع کنيم؟


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 12:45

نظم در خانه را از کجا شروع کنيم؟

آکا ايران/ خانه بهترين جا براي استراحت است. داشتن خانه اي ايده ال و داراي نظم و ترتيب، آرامش خاطر را چند برابر مي کند. کارهاي روزانه را با ايجاد سيستمي که تمام اعضاء خانواده از آن آگاه باشند، ساده کنيد.
با طرح برنامه روزانه کارها را بين افراد خانواده طوري تقسيم کنيد که ضمن صرفه جويي در وقت، خانه در پايان يک روز کاري از هر جهت براي استراحت و آمدن ميهمانان سرزده آماده باشد.
سعي کنيد با صرف وقت کم تر و کارايي بيشتر، فرصت رسيدگي به ساير امور و زمان کافي براي استراحت هم داشته باشيد.
در و پنجره ها را باز کنيد. جايي را براي ريختن وسايل اضافه اختصاص دهيد.
مبل ها و کوسن ها را مرتب کنيد.
از يک اتاق شروع کنيد. آن را تقسيم بندي کرده، کاملا سروسامان دهيد. وسايلي را که جاي مشخصي دارند، سر جاي خود بگذاريد. به گوشه ديگر رفته، آن را نيز مرتب کنيد.
پيدا نکردن جا براي بعضي وسايل (حتي روي ميز، داخل انباري و کمد ديواري) به معني آن است که خانه پر از چيزهايي است که نيازي به آن ها نداريد. تا کي مي خواهيد وسايل اضافه را از يک اتاق به اتاق ديگر ببريد؟ عکس هاي خانوادگي و وسايل يادگاري باارزش را از ساير چيزهاي معمولي جدا کنيد. مابقي چيزها را فروخته يا اهدا نماييد.
نگذاريد عادت هاي قديمي به سراغتان آيد. با روش جمع و جور و رد کردن وسايل اضافه، جا براي خريدهاي آينده شما باز مي شود.
منتظر شکستن وسايل اضافه نشويد. به ياد بسپريد با خريد يک وسيله، وسيله مشابه قديمي و فرسوده را بيرون بفرستيد. به اين ترتيب از انبوه اسباب بازي ها و کابينت هاي پر از ظروف که نياز يا علاقه اي به آن ها نداريد، راحت مي شويد.
اگر خانه دو طبقه است. دو سبد در بالا و پايين پله ها براي جمع کردن وسايل بگذاريد. بعد از پر شدن سبدها، آن ها را در جاي خود قرار دهيد.
دستمال و وسايل گردگيري را شسته با آويزان کردن حتما خشک کنيد.
طبقات کمد را برچسب بزنيد تا جاي حوله، ملحفه و وسايل براي کل اعضاء خانه مشخص باشد.
اگر بچه ها اتاق مشترک دارند، با انتخاب رنگ متفاوت براي کمد و دراور، آن ها را در قرار دادن لباس و اسباب بازي ها کمک کنيد.
بروشورها و کاتالوگ ها را داخل يک پوشه قرار دهيد و روي آن ها کاور کشيده، روي قفسه بگذاريد.
سرو صداي درها را با کشيدن موم شمع از بين ببريد.
وسايل يا درهاي خش شده را رنگ بزنيد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون- وسایل نظم دادن به خانه