فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین طرح شهید - آبروی محله، در ساوجبلاغ البرز اجرا شد


سرهنگ پاسدار علی لشکری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طرح شهید - آبروی محله با مشارکت مردم در هر محله از مناطق شهری و روستایی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای بزرگوار، آشنایی با وصیت زندگینامه و وصیت شهدا، الگو برداری از رفتار و اخلاق شهدای گرانقدر، آموختن بصیرت و ولایتمداری ، تقویت روحیه ایثار و مقاومت در این شهرستان در حال اجراست.
وی اظهار کرد: در این طرح فرهنگی - آموزشی، اهدافی از جمله گسترش توصیه های شهدا به مردم ایران در حراست از دین و انقلاب ، گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در بین گروه های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در امور مختلف اجتماعی، ولایت مداری، احساس تعهد و مسئولیت در حراست از دین و انقلاب، انجام دادن یک خانه تکانی در دل و ذهن با نگرش انقلابی - اسلامی دنبال می شود.
لشکری فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ایران را نشات گرفته از فرهنگ دین و قرآن در راستای مبارزه با کفار و دشمنان اسلام و انقلاب دانست و خاطر نشان شد: مردم در این طرح فرهنگی - آموزشی که برای اولین بار در البرز در حال اجراست به صورت خود جوش در محل سکونت خانواده شهدا جضور پیدا می کنند و با برگزاری یادواره شهدا در جلوی در خانه خانواده شهدا بار دیگر یاد و خاطره آن شهدای عزیز را گرامی می دارند.
وی گفت: عملیات اجرایی این طرح از نیمه اول شهریور ماه آغاز شده که تا کنون موفق به اجرای بیش از 20 یادواره شهدا دراین شهرستان شده ایم.
فرمانده سپاه ساوجبلاغ از شهدا به عنوان قهرمانان ایثار و افتخار آفرین در دفاع از دین و ولایت یاد کرد و خاطرنشان شد: تا زمانی که فرهنگ غنی ایثار و شهادت در ایران اسلامی همانند یک ستاره درخشان در تاریخ انقلاب می درخشد دشمنان در جنگ نرم به نتیجه نمی رسند.
وی ادامه داد: در این طرح پس از تلاوت قرآن و زمزمه سرود ملی ایران والدین و سایر اعضای خانواده شهدا از ویژگیهای بارز شهدا و احترام به بزرگترها سخن می گویند و سخنرانان نیز با سخنرانی در مورد دوران 8 سال دفاع مقدس و خاطره گویی یاد آن عزیزان را در اذهان تداعی می کنند.
شهرستان ستوجبلاغ که در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد 360 شهید تقدیم انقلاب و امام کرده است.
2819/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماهنگ چگونگی اجرا و ساختار طرح شهید بهنام محمدی