سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رنکينگ جهاني «بدمينتون» اعلام شد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.10 - 14:25

رنکينگ جهاني «بدمينتون» اعلام شد

برنا/ رنکينگ پاياني ماه اکتبر فدراسيون جهاني بدمينتون با صعود بانوان و سقوط آقايان همراه بود.
به گزارش سرويس ورزشي برنا رنکينگ جهاني بدمينتون‌بازان در پايان ماه اکتبر اعلام شد و در حال‌ حاضر از ميان چهار بازيکن ايراني که براي کسب سهميه المپيک تلاش مي‌کنند ثريا آقايي با قرار گرفتن در رده 116 جهان بهترين جايگاه را در ميان بازيکنان ايراني دارد. بدمينتون بازان ايران در ادامه حضور در مسابقات براي کسب سهميه المپيک نوزدهم تا بيست و چهارم آبان ماه در مسابقات مالزي حاضر خواهند بود که البته در اين ر‌قا‌بت‌ها تنها نگين اميري پور و ثريا آقايي به همراه مهدي انصاري، امير جباري و ثمين عابد خجسته (بازيکنان جوان تيم ‌ملي) حضور دارند.
صعود بانوان، سقوط آقايان

رنکينگ مردان:
فرزين خانجاني در آخرين ر‌قا‌بتي که حاضر شده سيدني استراليا بوده است. او هم اکنون در رده 159 جهان قرار دارد و رنکينگ ماه قبل او 151 بوده است. سروش اسکندري آخرين ر‌قا‌بت او به مسابقات مغولستان مربوط مي‌شود. او هم اکنون در رده 225 جهان است و رنکينگ ماه قبل او 245 بوده است.
رنکينگ بانوان:
مسابقات مغولستان آخرين ر‌قا‌بتي بوده است که ثريا آقايي در آن حاضر شده و هم اکنون در رده 116 جهان قرار دارد. رنکينگ ماه قبل او 127 بوده است. نگين اميري پور نيز مانند آقايي و اسکندري مسابقات مغولستان آخرين ر‌قا‌بت او محسوب مي‌شود. او هم اکنون جايگاه 163 جهان را در اختيار دارد و رنکينگ ماه قبل او 178 بوده است. تيم دو نفره نگين اميري پور و ثريا آقايي نيز هم اکنون در رده 63 قرار دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعلام تایید یا رد برجام همزمان با اعلام طرف آمریکایی